Olen auton takia puillapaljailla asun suunnilleen lehtien keräys pöntössä ja kaikki rahat menee autoon. !kaikki!, tämän oon valinnu.
Noin viis tonnia oli groundzeron poppivehkeissä kiinni kunnes kyllästyin kyseisiin laitteisiin, ei tarvitse enää koskaan satsata bassoon voin sen sanoa.
Juuri tätä hosumis kysymystä olen yrittänyt tässä kokoajan selvittää että mikä on järkevin tapa kasata tuommonen m50/m52 kone
Haluaisin joskus kyllä kuulla tuommosen koneen kiekasevan sen verran napakasti että ei enää taju riitä kertomaan fiilistä

Leave a comment: