M50B20/25 Viritys ?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • P_KASA
    replied
    No kylläpäs on negatiivistä tää virittely ja visiointi !

    Leave a comment:


  • jvakeva
    replied
    Originally posted by P_KASA
    Mihis sä niitä nostajia jos ei siellä oo nyt mitään vikaa ??
    no kasaa sitten vanhoilla, jos haluat..

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by P_KASA
    Miksi ei niitä sinne voisi miettiä ???
    laita vaan jyrkempää nokkaa niin menee loputkin paskoista väännöistä

    Leave a comment:


  • P_KASA
    replied
    Miksi ei niitä sinne voisi miettiä ???

    Leave a comment:


  • LASSI-S
    replied
    turha edes miettiä M50 koneeseen M3 nokkia, enkä usko läppärunkojenkaan sopivan ihan pienillä muutoksilla

    Leave a comment:


  • P_KASA
    replied
    Mihis sä niitä nostajia jos ei siellä oo nyt mitään vikaa ??

    Leave a comment:


  • jvakeva
    replied
    no.. ei tuu halvaksi. pelkät nokat, nostajat ja yläpään tiivistesarja luokkaa 1300e..

    ite suunittelin jos ois nokat vaihtannu,, mut hinta on niin kova, että en rupea, ennenkuin yläkerrassa on jotain vikaa.

    Leave a comment:


  • P_KASA
    started a topic M50B20/25 Viritys ?

    M50B20/25 Viritys ?

    Miten olette virittänyt ko. moottoreita ?

    Itse ajattelin fiksata omaa M50B20 konetta jollain kunnon pakosarjalla, M3/M5 läppärungoilla, M3 nokilla ja jos kaivelis kantta hieman !

    Koko konetta en viitsi ruveta vaihtelemaan ja muutenkin jos rajoittas ton homman tohon yläpäähän.
Working...
X