Jos 2A70 on vikakoodi liian suuresta virrasta, ei kannata stressata osien vaihdon kanssa heti. Noita on harvakseltaan tullut vastaan ilman mitään muuta oiretta. Itselläkin oli compactissa pitkään eikä se mitään aiheuttanut. Tiedä sitten onko virta vain vähän liian suuri vai onko sen valvonta toteutettu niin huonosti että tulee haamua. Ihan ilmainen se moottori ei kuitenkaan ole.
Samaten jos on öljyä valvetronicin asentotunnistimen liittimessä niin ei tarvitse automaattisesti vaihtaa, sitä on todella monessa ilman mitään oireita.
Jos vanoksesta ei ole vikakoodia eikä se pidä järisyttävää meteliä, ei aiheuta toimenpiteitä.
Vika lienee kuluma epäkeskoakselissa, välivivun tukipinnassa. Tuon saa tarkastettua ottamalla venakopan pois, kuluman kyllä näkee ja se on vain osassa akselia = kääntele. Osat on nykyään aika infernaalisen hintaisia, joitain vuosia sitten marmorilta sai alle 500e kaiken tarvittavan mutta enää ei taida saada kuin akselin :think
Ja kuten yllä todettu, kilometrit ei tunnu vian ilmaantumiseen juuri vaikuttavan.
Samaten jos on öljyä valvetronicin asentotunnistimen liittimessä niin ei tarvitse automaattisesti vaihtaa, sitä on todella monessa ilman mitään oireita.
Jos vanoksesta ei ole vikakoodia eikä se pidä järisyttävää meteliä, ei aiheuta toimenpiteitä.
Vika lienee kuluma epäkeskoakselissa, välivivun tukipinnassa. Tuon saa tarkastettua ottamalla venakopan pois, kuluman kyllä näkee ja se on vain osassa akselia = kääntele. Osat on nykyään aika infernaalisen hintaisia, joitain vuosia sitten marmorilta sai alle 500e kaiken tarvittavan mutta enää ei taida saada kuin akselin :think
Ja kuten yllä todettu, kilometrit ei tunnu vian ilmaantumiseen juuri vaikuttavan.
Comment