Mistä sais hyvän säätimen ko ruiskumottiin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bensanpaineen säädin M30 3,5
Collapse
X
-
Bensanpaineen säädin M30 3,5
E34 Lenz 536ds -89
E34 osille tarve:
https://www.btcf.fi/forum/showthread...14#post4283214
Ex: E46 316 Touring -04, E39 530DA Touring M-Sport -02, E34 535i M-Technic -90, E34 525 Tds Touring Executive -96, E28 518i "Bavaria" -87, E34 535i -89
Originally posted by T3BMW ei ole valmistanut muita MOOTTOREITA, kuin M10 ja sen johdannaiset.Tags: None
-
-
Originally posted by Cee.KooMäärittele "hyvä"E34 Lenz 536ds -89
E34 osille tarve:
https://www.btcf.fi/forum/showthread...14#post4283214
Ex: E46 316 Touring -04, E39 530DA Touring M-Sport -02, E34 535i M-Technic -90, E34 525 Tds Touring Executive -96, E28 518i "Bavaria" -87, E34 535i -89
Originally posted by T3BMW ei ole valmistanut muita MOOTTOREITA, kuin M10 ja sen johdannaiset.
Comment
-
-
Originally posted by TuksteEsimerkiksi ihan hi-flexsistä...E34 Lenz 536ds -89
E34 osille tarve:
https://www.btcf.fi/forum/showthread...14#post4283214
Ex: E46 316 Touring -04, E39 530DA Touring M-Sport -02, E34 535i M-Technic -90, E34 525 Tds Touring Executive -96, E28 518i "Bavaria" -87, E34 535i -89
Originally posted by T3BMW ei ole valmistanut muita MOOTTOREITA, kuin M10 ja sen johdannaiset.
Comment
-
-
Originally posted by vpernumut tollasel hi-flexin säätimel se b-paine ei ilmeisest pysy vakioon suhtees imusarjan paineesee kaikil kuormitusalueil eli pitäis olla kalvotoimiin säädin..mikäli nyt oikees oon..
Eli tolla säädät tyhjäkäynnillä paineen kohdalleen, kun tankkiin on suuri paluuvirtaus ja vedossa tankkiin menee takaisin reilusti vähemmän ainetta niin tietenkin se bensanpaine laskee siitä suuren virtaaman arvosta johon olet sen säätänyt. Eli ei tuollaista tavallista neulaventtiiliä, vaikka se tyhjäkäynnillä sitä painetta nostaakin. Ja onhan se paine vedätyksessäkin suurempi kuin ilman tota venttiiliä, mutta kuka sellaista haluaa että paine on tyhjäkäynnillä taivaissa ja vedossa tippuu?BMW F32 435d
Comment
-
-
itellä olis ihan sama hankinta edessä, eli kaipaan tietoja mistä löytyis oikeesti ko. hommaan tarkoitettu b-paineen säädin. jossain nähnyt settejä millä on voinut alkuperäisen säätimen muuttaa ruuvilla säädettäväksi, mut ei moisia taida bemuun löytyä
niin ja edelleen pysytään m30 motissakäyttis Honda CR-v
.... MR2
----------------------------
ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)
Comment
-
-
Originally posted by e24itellä olis ihan sama hankinta edessä, eli kaipaan tietoja mistä löytyis oikeesti ko. hommaan tarkoitettu b-paineen säädin. jossain nähnyt settejä millä on voinut alkuperäisen säätimen muuttaa ruuvilla säädettäväksi, mut ei moisia taida bemuun löytyä
niin ja edelleen pysytään m30 motissa
Tossa on irtokansi: http://www.amworks.com/irtokannet.htm
Tuolta samaan hintaan (tai hiukan halvempi) koko säädin mikä on ihan pulttaa kiinni periaatteella, eli vanha pois ja uusi sen tilalle: http://www.freetechnics.fi/polttoai.htmBMW F32 435d
Comment
-
-
Originally posted by PlutoNo siinä ei ole mitään järkeä hommata sitä "säätökantta" siihen originelliin. 1. kauhee homma että saa sen siihen 2. se on kallis.
Tossa on irtokansi: http://www.amworks.com/irtokannet.htm
Tuolta samaan hintaan (tai hiukan halvempi) koko säädin mikä on ihan pulttaa kiinni periaatteella, eli vanha pois ja uusi sen tilalle: http://www.freetechnics.fi/polttoai.htm
kiitos linkeistä ja vinkeistä.
juu ei kait tuossa järkeä oo ruveta askartelemaan jos hinnoissa ei ole isoa eroa =)
täytynee nyt selvitellä minkämoisiin paineisiin tuolla vaki pumpulla kyetään ja minkämoiset suuttimet pitäis vaihtaa.
m30b34 motti pitäis ahtaa noin 0,5-0,8 ahdoilla eli ei kuitenkään mitään ihan järkyttävää tehon lisäystä, joten uskoisin vaki pumpun riittävän, mut suuttimet pitäis vaihtaa joihinkin joiden arvot pyöris 300hp:n riittoisuus luokissa. tosin enpä kyllä tiedä tehoista, et kuinka paljon tuossa nyt sit lisäystä loppuviimein noilla ahdoilla tulis olemaan...käyttis Honda CR-v
.... MR2
----------------------------
ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)
Comment
-
Comment