No ensinnäkin minulle uusi tieto on se, että meidän endurance Bmw E36 323 käy ilman kampiakselin asentotunnistinta ihan hyvin. Itse asiassa kaverit veti kisan siilä ja toki ei kulkenut kunnolla mutta silti. En nimittäin tiennyt että ainakin 861 loppuinen index 10 ms41.0 ottaa toissijaisesti signaalin nokka-anturilta. Kiitos Pazi88 ja muillekin tiedoksi ettei mene ilta ihmetellessä kuten mulla.
Sitten kyssäri MS41.0 861 loppuisesta index 11 boxista Eli tyrkkäsin sinne partial flashilla 861 index 10 ohjelmaa ja sehän kyllä aukeaa ja karttoja pystyy lukemaan mutta ei käy eikä ota enää uutta flashia. Olen sitä aiemmin muutellut ja ennen otti flashin mutta ei enää. Mikä sille tuli ja tuliko siitä nyt romua ?
Kyseli Jussi, osaamaton mutta innokas....vaarallinen yhdistelmä
Sitten kyssäri MS41.0 861 loppuisesta index 11 boxista Eli tyrkkäsin sinne partial flashilla 861 index 10 ohjelmaa ja sehän kyllä aukeaa ja karttoja pystyy lukemaan mutta ei käy eikä ota enää uutta flashia. Olen sitä aiemmin muutellut ja ennen otti flashin mutta ei enää. Mikä sille tuli ja tuliko siitä nyt romua ?
Kyseli Jussi, osaamaton mutta innokas....vaarallinen yhdistelmä
Comment