Auto siis 525tds vm-95...nostaa koneenlämpöjä siihen malliin, että ois kansi mennyt ?? kohtuu pienillä kierroksilla voi ajaa, mutta heti jos painaa kaasua, niin nostaa lämmöt todella nopeasti...ja painetta alkaa tulla vesipuolelle !!! autolla on ajettu nyt noin viallisena about 1000-1500km, ja tilanne ei ole oikeastaan muuttunut...nyt pitäs lähtee heittään semmonen reilu 1000km reissu...mitä ootte mieltä kestääkö, vai käykö perinteiset ja kone laukee johonkin huitsin nevadaan ????
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kansivika ? uskaltaako ajaa ???
Collapse
X
-
kiisseliTags: None
-
katsoppas onko jäähdytysnesteen seassa öljyä tai nokiläikkiä tai sitten onko jäähdytysneste harmaata. sitten kokeile sellaista että avaat paisuntasäiliön korkin ja laitat auton käyntiin, katsele tuleeko pakokaasua sieltä paisuntasäiliöstä. jos on näin niin otan osaa. itselläni löyty vaivaiset 25 halkeamaa kannesta joista ainoastaan 1 oli niin syvä että oli menny vesikanavaan asti. öljyt ja vedet ei ollu menny sekaisin.
niin ja älä missään nimessä ny ajele sillä sitten muutakuin korjaamolle tai tallille. hajoaa pian paljon muutakinE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Minä tarkistaisin ihan ensimmäisenä termostaatin toiminnan kotioloissa kuumassa vesikattilassa ja sen jälkeen vesipumpun kunnon.
Tuosta tds:stä en tiedä, mutta eikös joissain tuon ikäisissä bensakoneissa ole alunperin joku muovisiipinen bensapumppu jonka siivet syöpyy poikki ja lämmöt nousee?ex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejä
Comment
-
-
itsellä tuo sama tilanne E34 525tds , eli nostaa lämpöjä kun hiukan kuormittaa konetta ja tekee kovan paineen, tosin ei ole pakko minnekään ajaa tuolla kun on muitakin autoja..
onko noissa joskus selvinnyt pelkän pahvin vaihdolla vai onko järjestään ollut kansi halki? kannattaako niitä korjata, vai suosiolla uutta?
Comment
-
-
Originally posted by HarzaTheMan View PostMinä tarkistaisin ihan ensimmäisenä termostaatin toiminnan kotioloissa kuumassa vesikattilassa ja sen jälkeen vesipumpun kunnon.
Tuosta tds:stä en tiedä, mutta eikös joissain tuon ikäisissä bensakoneissa ole alunperin joku muovisiipinen bensapumppu jonka siivet syöpyy poikki ja lämmöt nousee?
LASSI-S:n neuvot.
Sit kokeilehan ilmata järjestelmä kunnolla ,mikäli Lassin oireita ei löydy...!!!Last edited by Valunki; 03-02-2009, 23:31.E90 330i -05 6v. man.
Harley-Davidson Sportster C1200 Screamin' Eagle II -07
Exät:
E39 520i -97 :think
E36 320i sedan -94
E28 520i -87 bavaria Oolt skool
Comment
-
-
jos nostaa lämpöjä yli normaalin -> nostaa painetta eikä hukkaa nestettä ja jos oletetaan että itse moottori on ehjä niin jäljellä on 3 vaihtoehtoa.. 1 termostaatti jumissa. 2 vesipumppu sökö. 3 syyläri tukossaF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment