Mitä suuttimia ootte käyttäneet ahdetuissa m20b25:ssa?Onko vakio bensapumppu.Itsellä menee laihalle vakio suuttimet+2 lisäsuutinta 350cc 4reikänen,vakio bensapumppu.Tiedän että vakiot on pienet mutta mutta.....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
suuttimet +bensapumppu ahdetussa
Collapse
X
-
Vielä tuosta suuttimien mitoituksesta kiinnostaa. Löysin finsquirtilta threadin koskien suuttimien mitoitusta, ja sen mukaan näyttäisi ettei 188cc suuttimet riitä alkuunkaan?
Samaten jos laskee tällä:
Niin tuon mukaan 188cc suuttimet ei kutoskoneessa riitä edes vaparina vakion 210 hevoseen. Mikä tässä mitoituksessa on jujuna, onko m30b35 suuttimet oikeasti vain 188cc, ja m20b25 noin 150set?
Comment
-
-
Originally posted by samivaanVielä tuosta suuttimien mitoituksesta kiinnostaa. Löysin finsquirtilta threadin koskien suuttimien mitoitusta, ja sen mukaan näyttäisi ettei 188cc suuttimet riitä alkuunkaan?
http://www.finsquirt.net/forum/viewt...er=asc&start=0
Samaten jos laskee tällä:
http://www.rceng.com/technical.htm
Niin tuon mukaan 188cc suuttimet ei kutoskoneessa riitä edes vaparina vakion 210 hevoseen. Mikä tässä mitoituksessa on jujuna, onko m30b35 suuttimet oikeasti vain 188cc, ja m20b25 noin 150set?// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Comment
-
-
Juurikin tuossa paineiden nostossa piilee sudenkuoppa. Eli pumpun tuotto romahtaa tai se hajoaa, kun siltä halutaan lisää painetta.
Toiseksi pitäs tietää noiden suuttimien tuoton mittaustapa. Eli taitaa se 188cc olla 100% aukiololla joka ei toteudu vakio lastulla/boxilla/softalla. Eikä tee muutenkaan hyvää suuttimille. Joku 80-90% on vielä sallittu. Ja kolmanneksi olis hyvä ymmärtää, että mitä kovemmin pata kiertää, sitä lyhyempi aika tuo 80% aukiolo aika on-> vähemmän bensaa.
Ps. jos joku FMI:n tavalliseen lambdaan perustuva "lelumittari" näyttää, että menee laihalle, niin se on sitten jo vitun laihalla.
Comment
-
Comment