Nyt alkaa harmittaa eli kyseessä on kilpuri, jossa on m52b25 single vanos ja hieman konetta kiristetty eli puristussuhdetta nostettu, kansi portattu ja nokat vastaa nonvanos arvoja. Vakioboxia on hieman muutettu erityisesti kiihdytys rikastuksilla mutta bensa ja sytkäkartta aika vakio. Aiemmin käynyt oikein hyvin ja hyvillä AFRllä mutta nyt menee hyvin laihalle noin 18. Muuta uutta ei ole kuin NV imunokka pakopuolella 0.9 auki yli. Ennen vakiopako.
Imuvuotoa ei ole löydetty vaikka savulla ylipaineistettu. Maf johto irti sama ongelma eli menee laihalle jo tyhjäkäynnillä. Ajotukset ja Vanos varmuudella oikein. Anturit, maffi, puolat, suuttimet jne vaihdettu eikä misfireä. Käy tasaisesti mutta voimaa ei ole. Bensapaine tukilla ja pumpulla 3.5. Kone on just korjattu ja mekaanisesti ok. Imusarjasta kaikki turha poistettu ja tulpattu eikä muita vikakoodinlukija ole kuin herjaa nokannasentotunnistimesta mutta se oli mielestäni ennenkin. Varaboxilla sama juttu eli ecun vaihto ei auttanut. Adaptaatioita en ole nollannut.
Alkaa loppumaan vaihtoehdot eli olisiko jollain ideaa. Eli käynnistyy ok ja afr about 11-12 ja sitten alkaa hitaasti liukumaan ylös jonnekin 18 ja käynti muuttuu.
Yt
Jussi
Imuvuotoa ei ole löydetty vaikka savulla ylipaineistettu. Maf johto irti sama ongelma eli menee laihalle jo tyhjäkäynnillä. Ajotukset ja Vanos varmuudella oikein. Anturit, maffi, puolat, suuttimet jne vaihdettu eikä misfireä. Käy tasaisesti mutta voimaa ei ole. Bensapaine tukilla ja pumpulla 3.5. Kone on just korjattu ja mekaanisesti ok. Imusarjasta kaikki turha poistettu ja tulpattu eikä muita vikakoodinlukija ole kuin herjaa nokannasentotunnistimesta mutta se oli mielestäni ennenkin. Varaboxilla sama juttu eli ecun vaihto ei auttanut. Adaptaatioita en ole nollannut.
Alkaa loppumaan vaihtoehdot eli olisiko jollain ideaa. Eli käynnistyy ok ja afr about 11-12 ja sitten alkaa hitaasti liukumaan ylös jonnekin 18 ja käynti muuttuu.
Yt
Jussi
Comment