Originally posted by kaketsyygeli
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ZF + Kova VP + 765, irroitaa huonosti?
Collapse
X
-
E36 318IS
E46 328I
+Kymmeniä muilta merkeiltä
-
-
Hieman enemmän kun maksaa ja ostaa suomesta, niin tarviliikkeet kyllä tilaa tuommoisen seuraavaksi päiväksi ja voi valita muutamasta valmistajasta. Varmaan motonetissakin hyllyssä jonkin merkin tekeleenä.
Edit.
Joo luin hätäseen. Eli hakusessa juurikin e34 M5, tms sylinteri. Niitä ei näytä olevan tarjolla tosiaan nopealla toimituksella. Kyllähän se saman asian ajaa nuo muutkin 20,64 männällä olevat. Jos pituudessa eroa, niin tappia tuunaamalla saapi hyvän.Last edited by bemmeri; 18-10-2021, 17:37.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Täytyykö olla nimenomaan e34 alta/ onko sama osa kuin e36? Esim 325 ja 328 pitäisi olla tuolla 20,64mm halkaisijalla.Husqvarna Svartpilen
BMW e36 318iA
Ex:
BMW e85 Z4 3,0
BMW e36 316ti
MINI Cooper S
BMW Z3 Coupé
BMW e46 325iA
BMW Z3 Roadster
BMW e46 328ci
BMW e36 316ti
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View Posthttps://aeromotors.fi/kataloog/searc...ry=21521159045
Hieman enemmän kun maksaa ja ostaa suomesta, niin tarviliikkeet kyllä tilaa tuommoisen seuraavaksi päiväksi ja voi valita muutamasta valmistajasta. Varmaan motonetissakin hyllyssä jonkin merkin tekeleenä.
Edit.
Joo luin hätäseen. Eli hakusessa juurikin e34 M5, tms sylinteri. Niitä ei näytä olevan tarjolla tosiaan nopealla toimituksella. Kai ne saman asian nuo muutkin kyseisen halkaisijan männällä olevat.
Näin turvalliseksi kokeiluksi tuon E36 Z3 mallin, likemmä samaa vuosikymmentä, kuin joku E12.. Halpa kokeilu onneksi, jos ei pelaakkaan tuohonE36 318IS
E46 328I
+Kymmeniä muilta merkeiltä
Comment
-
-
Tännään laittelin tuon tilaamani työsylinterin kiinni ja pelaa kuin ajatus.
Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä, taas ollaan pykälää viisaampia.
Jos jollekkin on vaikka hyötyä;
BMW 21521159045
Sasch 6283600106
Ennen paikalleen laittoa käytin kumin poikessa ja mittasin männän olevan sen 20mm ja hilut.
Yllätyin kyllä positiivisesti, kuin hiljaiseksi jäi vaihteisto, isot tekijät varmasti;
A: Tottunut dieseleihin, jotka käy matalemmilla kiekoilla
B: Öljynä Liqui Moly MTF 5200 75w80, eikä se tyypillinen ATF
C: Kerrankin jousitettu levy, tämä varmasti isoin tekijä.
On kyllä ihan passeli käyttöautoonkin kytkimeksi, hätänen saa liikkeellelähdössä lootan rolahtelemaan ja sopivalla kuormalla alle 2000 kiekan saa pientä mekkalaa aikaan, jos oikein yrittää..
Tuossa uudessa sylinterissä pikkusen pidempi tappi, kuin GS6:n työsylinterissä. sisään tunnusti painuvan likelle saman verta. Kytkin tarrailee siinä puolessavälin polkimen liikerataa, vähän alle.
Saa nähdä, minneasti kytkin yltää, kunhan olen korin vaihtanut tekniikan ympärille.. Toiveet korkeallaE36 318IS
E46 328I
+Kymmeniä muilta merkeiltä
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostEdit.
Joo luin hätäseen. Eli hakusessa juurikin e34 M5, tms sylinteri. Niitä ei näytä olevan tarjolla tosiaan nopealla toimituksella. Kyllähän se saman asian ajaa nuo muutkin 20,64 männällä olevat. Jos pituudessa eroa, niin tappia tuunaamalla saapi hyvän.///BMW M550d LCI
Comment
-
-
Hyvä että alkoi pelaamaan
-765 asetelmahan on tietääkseni e34 m5 viri viri asetelma, joten lienee luonnollista että m5 sylinterillä pelaa. Toki pääsylkkä on mikä kenelläkin, riippuen korista.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostHyvä että alkoi pelaamaan
-765 asetelmahan on tietääkseni e34 m5 viri viri asetelma, joten lienee luonnollista että m5 sylinterillä pelaa. Toki pääsylkkä on mikä kenelläkin, riippuen korista.
Oppimisen ilosta näitä tulee harrasteltua. Ja onhan se ajokin ihan hauskaa sen hetken, kun on romut nipussa
M5 tarkoitettuhan tuo asetelma vissiin alkujaan on jooE36 318IS
E46 328I
+Kymmeniä muilta merkeiltä
Comment
-
-
Ei riittänyt 792 väännönkesto, niin täytyi hankkia 765 tilalle... Nyt on sitten nämä irrottamisongelmat. Onko kenelläkään tietoa mistä saisi suoraa e36 sopivan suuremman pääsylinteri, tai mahdollisesti s5d-320z pienemmän työsylinterin?
Tällä hetkellä kytkinpoljin aivan pohjassa irrottaa juur ja juur.
Comment
-
-
Originally posted by Odto View PostBmwfansin mukaan e34 530 m60 työsylinteri on 22mm. Tässä e36 on 20,6mm. Pienempi = pidempi liikerataE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Odto View PostEi riittänyt 792 väännönkesto, niin täytyi hankkia 765 tilalle... Nyt on sitten nämä irrottamisongelmat. Onko kenelläkään tietoa mistä saisi suoraa e36 sopivan suuremman pääsylinteri, tai mahdollisesti s5d-320z pienemmän työsylinterin?
Tällä hetkellä kytkinpoljin aivan pohjassa irrottaa juur ja juur.
Siis onko asetelman puristuskorkeus kohdallaan?
Comment
-
Comment