Mikä liitin M20B25:ssa on imusarjan alapuolella sellanen 2-napainen neliskanttinen liitin? Johtosarja haarautuu about 20-30 cm imusarjan alapuolella ja siitä lähtee tuo 2-napainen liitin erilleen ja liittimestä edelleen 2-napainen kaapeli jonnekin, mutta minne?. Kysyn tätä siksi että se liitin on tuossa irrallaan, eikä siitä lähde mitään johtoa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20B25: Mikä liitin imusarjan alla?
Collapse
X
-
M20B25: Mikä liitin imusarjan alla?
Last edited by HarzaTheMan; 19-10-2005, 16:17.ex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejäTags: None
-
-
Originally posted by HarzaTheManMikä liitin M20B25:ssa on imusarjan alapuolella sellanen 2-napainen neliskanttinen liitin? Johtosarja haarautuu about 20-30 cm imusarjan alapuolella ja siitä lähtee tuo 2-napainen liitin erilleen ja liittimestä edelleen 2-napainen kaapeli jonnekin, mutta minne?. Kysyn tätä siksi että se liitin on tuossa irrallaan, eikä siitä lähde mitään johtoa.
Minkä virta tais olla vaan diaknosiikka pistoketta varten- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
-
-
Ei ainakaan öljytason anturin liitin, koska tämä on siitä enemmän vaihteistoon päin, about samalla korkeudella kuitenkin, ehkä hieman ylempänä... suoraan kaasuläpästä about 20-30 cm alaspäin.ex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejä
Comment
-
-
Last edited by HarzaTheMan; 19-10-2005, 16:15.ex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejä
Comment
-
-
Vaikuttaisi siltä että se on polttoainehöyryjen kierrätysventtiilin liitin. Eli kaasuläpän lähettyvillä pitäisi olla letkun välissä sellainen musta mötti, johon tuo liitin tulee. Letku tulee kerääjäsäiliöltä, joka ainakin e34:sessa on vasemman lokasuojan päällä, ohjaustehostimen säiliön vieressä. Tähän säiliöön tulee letku tankilta ja siitä lähtee letku siihen venttiiliin "mötti" ja tästä se jatkaa kaasuläpälle. Tarkista myös kaasuläpän alaosa, sillä se letkun paikka saattaa olla tyhjänä, ja moottori voi sitä kautta imeä ns. "raakaa ilmaa". Veikkaukseni ei ole 100% varma, mutta olettaisin että tästä on kyse. Teksti on melko sekavaa, mutta koittakaa saada selvääTällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
EX: BMW E34 525i -90
EX: BMW E28 528iA -85
EX: BMW 320i Taxi -86
Comment
-
-
Originally posted by bemari320miesVaikuttaisi siltä että se on polttoainehöyryjen kierrätysventtiilin liitin. Eli kaasuläpän lähettyvillä pitäisi olla letkun välissä sellainen musta mötti, johon tuo liitin tulee. Letku tulee kerääjäsäiliöltä, joka ainakin e34:sessa on vasemman lokasuojan päällä, ohjaustehostimen säiliön vieressä. Tähän säiliöön tulee letku tankilta ja siitä lähtee letku siihen venttiiliin "mötti" ja tästä se jatkaa kaasuläpälle. Tarkista myös kaasuläpän alaosa, sillä se letkun paikka saattaa olla tyhjänä, ja moottori voi sitä kautta imeä ns. "raakaa ilmaa". Veikkaukseni ei ole 100% varma, mutta olettaisin että tästä on kyse. Teksti on melko sekavaa, mutta koittakaa saada selvääOlli.
Comment
-
-
Originally posted by RoclaTekniikanvaihto pommeissa jää tuo hiilikannu usein asentamatta. Se piuha voi jäädä aivan irtaalleen, jos höyrynkerääjää ja venttiiliä ei ole asennettu, kunhan tosiaan varmistat tuon em. imuvuodon mahdollisuuden.
Itse taas muistelin että liittimet sopisi vanhemman b25 koneen vauhtipyörän antureille.. ?? Yhtää tommosta hiilikannua en ole e30:ssä nähnyt..i
Comment
-
-
Originally posted by f1zzItselläni on alkuperäinen 91 vuoden m20b20 mopotronic ja siinä on myös noi liittimet tyhjillään.
Itse taas muistelin että liittimet sopisi vanhemman b25 koneen vauhtipyörän antureille.. ?? Yhtää tommosta hiilikannua en ole e30:ssä nähnyt..i
Ja jos ruiskussa on keulilla anturi, noita johtoja ei ole.Olli.
Comment
-
-
Joo, tankille menevien bensaletkujen vieressä näköjään kulkee myös kolmas letku ja se on moottoritilassa irrallaan (vissiin huohotusletku tms). Eli siihen kai tulis se aktiivihiilisuodin ja tuo piuha ohjaisi sen venttiiliä? Käsittääkseni se vaikuttaa vaan päästölukemiin eikä sillä siis ole elämää suurempaa väliä onko se paikoillaan vai ei. Meni kuitenkin päästötestistä muutama päivä sitten läpi.
Missäs kohti imusarjassa ois mahdollinen reikä johon tulis hiilisuotimen letku kiinni? Katoin peilin kanssa koko imusarjan läpi, enkä löytänyt mitään avonaista reikää. Kaasuläpän asentotunnistimen vieressä voisi olla joku tulppa... Joku musta parin sentin pituinen kumitorso siellä on imusarjassa kiinni.
Ja tämä ei ole tekniikanvaihtopommi vaan alkuperäinen 325i. Sitä en sitten tiedä onko se hiilisuodinsysteemi siellä joskus ollut ja otettu pois.ex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejä
Comment
-
-
Veikkaan myös sitä hiilikannua. Mulla oli molemmissa koreissa (320i ja 325i) kiinni se, ja sijaitsee kuskinpuolen runkoaisassa, aivan palopellissä kiinni. En usko että ko. purtilolla on mitään tekemistä pakokaasupäästöjen kanssa. Ylimääräiset bensahöyryt vain suodatetaan ennen ilmakehään vapauttamista.Marko
http://www.uniball.fi/
BMW E30 S54B32 SS
Fiat 131 Abarth g.4 historic
http://www.131abarth.com/
http://www.facebook.com/pages/2-Team...65543543540581
https://www.youtube.com/user/131rally?feature=guide
Comment
-
-
Originally posted by 131Veikkaan myös sitä hiilikannua. Mulla oli molemmissa koreissa (320i ja 325i) kiinni se, ja sijaitsee kuskinpuolen runkoaisassa, aivan palopellissä kiinni. En usko että ko. purtilolla on mitään tekemistä pakokaasupäästöjen kanssa. Ylimääräiset bensahöyryt vain suodatetaan ennen ilmakehään vapauttamista.ex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejä
Comment
-
-
Originally posted by RoclaSilloin niitä olisi kaksi.
Ja jos ruiskussa on keulilla anturi, noita johtoja ei ole.
ja öö 2. Mulla on keulilla anturi ja silti ne kaksi liitintä roikkuvat siellä lohkonkyljessä eli ne varmasti ovat tohon hiilikannuun mutta autossani ei moista ole. Liekö ollut joku maakohtainen varuste?? Molemmissa cabrioissani on nuo liittmet tyhjillään. Autot on italiasta ja toinen saksasta tuotu.,.
Ja molemmat autot ovat anti-tv pommeja.
Comment
-
-
Originally posted by f1zzÖö. noita liittimiä roikkuu lohkon kyljessä 2 kpl.
ja öö 2. Mulla on keulilla anturi ja silti ne kaksi liitintä roikkuvat siellä lohkonkyljessä eli ne varmasti ovat tohon hiilikannuun mutta autossani ei moista ole. Liekö ollut joku maakohtainen varuste?? Molemmissa cabrioissani on nuo liittmet tyhjillään. Autot on italiasta ja toinen saksasta tuotu.,.
Ja molemmat autot ovat anti-tv pommeja.
Voisikko jossain ihan ekoissa yhdellä anturilla olevissa olla vielä valmius "taka-antureille"? , enpä usko, mutta ehkä.
Toinen varmaan on hiilikannulle, mutta toinen sitten... öljyntason anturille on edempänä ja varmaan sun autossa varmaan paikallaankin.
Ihan vaan piruuttaan kerron vielä että hiilikannulle menevässä johdossa on toinen piuha punavalkea(sama kuin suutinten?) ja toinen ruskea(jatkuva maa).Olli.
Comment
-
Comment