sama juttu suhinaa kuuluu ja kun on viel automaatti nin alkaa perä niiaileen ilkeesti kun on liikennevaloissa. ja tyhjäkäynti on ihan karmeaa..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Imusarjantiiviste ongelma! M20/B25
Collapse
X
-
Kanavat on niin isot, että tiivistepinta jää mahdottoman pieneksi/kapeaksi. Pieni kakkakikkara kannen tahi imusarjan tiivistekosketuspinnalla, tiiviste hieman vinossa ja "perkeleen perkele, kun on ahdasta saatanan saatana kun on kiirus ja kello noin paljon, pimeekin tulee, nyt mä runttaan sen kii" ja se on siinä. Tiiviste repee, mutta ei tuo nyt haittaa, voi olla, et ei asentaja edes huomaa... Kuukausi puolitoista ja tiiviste pullahtaa, tyhjäkäynti humppaa ja pensaa palaa enemmän kuin saddami lähteestä uutta ehtii ylös pumpata.
Tietysti pitää muistaa oikeat momentit ja muttereiden kirimisjärjestykset. Ei niitä turhaa ole keksitty. Eli keskeltä aloitat.
T nimim "kaksi kertaa kesässä".Last edited by nullzwei; 26-01-2006, 22:25.
Comment
-
-
Originally posted by TheLoialKunnon liima väliin, muttereihin suurin sallittu momentti ja mekaanisesti lukitsevat lukkomutterit nii jo on ihme jos ei kestä. Joillekin tiivisteliimoille luvataan korkeitakin paineenkestoja, tuskin on enää siitä kiinni.
Ja imusarjan värinät kuriin.B M W X 5. kotina_matkailuvaunu
Comment
-
-
Originally posted by nullzweiTietysti pitää muistaa oikeat momentit ja muttereiden kirimisjärjestykset.
Mitenhän nuo asennusfirmat, en ole ite nähnyt kovinkaan monen käyttävän momenttiavaimia korjauksia tehdessä.
Comment
-
-
Originally posted by nullzweiValitettavan monella (m)asentajalla on momentti ranteessa...
Lekalla on linkkejä tiukkuuksiin. Ite katon kirjasta.
ihmetyttää vaan kun auto on kumminkin aika rauhallisella ajolla koska en viiti vanhusta kamalasti rääkätä, tarkoitus kesä autoksi jättää. no pitää koittaa joku ratkaisu keksii
Comment
-
Comment