Originally posted by KariM
Announcement
Collapse
No announcement yet.
MegaSquirt turboautossa?
Collapse
X
-
Originally posted by Tom1sToisaalta en löytänyt spark duty cyclen asetusta, onkohan sitä vieläkään siellä?
Comment
-
-
Pistetäänpä tännekkin kun joku pelkäsi ettei megasquirtilla saa hyviä pakokaasuarvoja niin tässä jotain vertailukohtaa.
Noniin kävin ottamassa päästöt autosta:
vanhalla motronicilla:
CO% =3.03, HCppm=247, 02=2.3
ja megasquirtilla:
CO%=2.07, C02=12.28, HCppm=386, 02%=0.8
lambda=0.96
Eikä tarvinnut oikeastaan mitään tehdä hieman rikkaammalle tyhjäkäynnillä vain.F31 328i M-Sport
Comment
-
-
Vanhalla motronicilla ja pienillä paineilla siinä 10l satasella sekalaisessa ajossa. Megaruutan asennuksen jälkeen paras saavutus on ollut 11litraa/satasella. Tämä johtuu täysin siitä että missään penkissä ei olla käyty säätelemässä vaan itse olen "autobaanalla" säädellyt ja huonolla lambdalla.
Nyttemmin tuolla uudella WB-lambdalla oletan kulutuksen tippuvan alle kympin matkaajossa ja täyskaasullakin saa säädettyä tarkemmin.
Jos olisi suoraan vienyt penkkiin säätöön niin varmasti kulutus olisi ollut jo pienempi kuin motronicilla tosin megaruutan myötä paineita voidaan nostaa jolloin taas tarvitaan lisää soppaa.F31 328i M-Sport
Comment
-
-
Megasquirt turbokoneessa..
Jakakaa "kokemuksenne" megasquirtin yhteiselosta turbokoneen kanssa kaikkien nähtäville, niin onnistumiset kuin töppäykset ....
Teitääpähän vähän paremmin sitten kuinka takkuiseen pensaaseen on päänsä tälläkertaa työntänyt :lol:
Itse olen vasta niin alkuvaiheessa ettei mitään kerrottavaa
ole muuta kuin osien metsästystä...
KiitoshE91 320d -06
E28 M535 -85
E114 1502 turbo -74
E114 1600-2 -69
E10 2002 -73
Comment
-
Comment