Että sitten toisen kerran öljyt ja vedet sekasin. Kansi työstetty, tiivisteet uusittu, tiivistepinnat putsattu huolellisesti... Ja niin vaan taas nesteet sekasin. Oliskohan lohkossa vikaa? Tallin nurkasta löytyis 1.8i, onnistuiskohan 1.6 ja 1.8 yhdistää yx edes jotenki toimiva keskusöljykattila?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nesteet toistuvasti sekasin!!?? 316i m40
Collapse
X
-
Originally posted by kuukankorpiEi tullut mieleen sitä kantta koeponnistaa ku oli irti kuitenkin?Last edited by Heguli 31; 26-02-2006, 11:49.
Comment
-
-
Luultavasti ponnistettu, kun kannen työstäjä rakentanut ikänsä kilpa-autoja. Mutta eipä sitä tullu kysyttyä, kun kannen haki valmiina sorvilta... Saattaahan tuossa olla perääkin, eli tyhmästä päästä kärsii koko kroppa...***Puuttuva järki korvataan liian usein voimalla***
Ex: 524td e28 -87
525tdic aut.-92
318i touring -89
Comment
-
-
Viime rempasta ei kauaa ole ja silloin vaihdoin öljyt ja suodattimen, kuten jäähdytinnesteet. Öljyt kuitenki näyttää mittatikusta katottuna terveeltä, mutta täyttökorkki harmaa sisäpuolelta ja kostea. Ylävesiletkusta testattuna koneessa tuntuu olevan painetta. Ennusmerkit viittais, että koneremppa taas edessä, tosin tämä 316i eka Bemu, jossa ollu koneen kans ongelmia. Eli oon aikas tietämätön tämän "taudin" tunnusmerkeistä.***Puuttuva järki korvataan liian usein voimalla***
Ex: 524td e28 -87
525tdic aut.-92
318i touring -89
Comment
-
-
Originally posted by Kävelevä katastrofiViime rempasta ei kauaa ole ja silloin vaihdoin öljyt ja suodattimen, kuten jäähdytinnesteet. Öljyt kuitenki näyttää mittatikusta katottuna terveeltä, mutta täyttökorkki harmaa sisäpuolelta ja kostea. Ylävesiletkusta testattuna koneessa tuntuu olevan painetta. Ennusmerkit viittais, että koneremppa taas edessä, tosin tämä 316i eka Bemu, jossa ollu koneen kans ongelmia. Eli oon aikas tietämätön tämän "taudin" tunnusmerkeistä.
Ja ainahan ylävesiletkussa jonkin verran painetta lämpöisellä/kuumalla moottorilla on.
Jos kerran jäähdytysnesteet ja voiteluaineet ei sekoitu ja ei kumpaakaan hävitä,niin putsaat sen korkin kunnolla ja seurailet tilannetta.
Comment
-
-
Pitääpäs seurailla miten tilanne kehittyy. Autolla ei kyllä rempan jälkeen hirmusti oo ajeltu, kun entinen omistaja oli ajellu yhen talvivanteen soikeax. Nyt saatu suht suora vanne alle, että vois ajaa yli kuuttakymppiä ilman amalgaamin irtoilua. Auto ois kyl tarkotus nyplätä hieman edustavammax, tällä hetkellä aika perinteinen kauppakassi (tai ehkä paremminki putkikassi ku ovia on 4...). Kiitokset kaikille allekirjottanutta viisaammille vastauksista!***Puuttuva järki korvataan liian usein voimalla***
Ex: 524td e28 -87
525tdic aut.-92
318i touring -89
Comment
-
Comment