10.8 rutut täällä m20b25:ssa.. 0.6-0.7 ahdoilla karvan alle 300hp ja 418Nm.
Yli 0.7 mentäessä ei tahdo kipinä riittää vaikka onkin suorasytytys.
2.5l kampura, 85.5 poraus -> kuplan männät + 130mm veivit ja koneistettu kansi jossa vakionokka. Ainiin ja jotenki modattu Garretin GT37.
Ympärivuotisia kilometrejä takana 30tkm, mukava ajaa kaupunnissaki.
Jahka saan männät vaihdettua niin ajattelin laskea rutut sinne 9.5 pintaan niin tohtii ahtaa lissää.
______________________________
BP-2010 burnismestari \o/
______________________________
-Ter0 [email protected] TT-Speed Oy
no niiin nyt alko tulla asia juttuja! eli kuulostas siltä että alle kasin nyt ei kannata enää mennä ruttuja laskemaan.. oli sitte mikä alakerta tahansa. vois varmaan jopa se katti koneen 8,8 olla makimoilleen..tietysti sen moottorinohjauksen ollessa kunnossa. sitte toki jos ei luota vakio kansi pahviin ja laittaa kestävämmän jotka monesti vissiin ovat myös paksumpia, nuo kaupallista mallia olevat?? ..niin puristus taas laskee ja palje alue kasvaa joka ei taas ole nakutuksen kannalta hyväksi. eli nakertaa tavallaan teho resursseja kahdelta kantilta. ja en muuten olekkaan ajanut tosi matalapuristeisella turbolla..siksi yritän muitten kokemusten kautta luoda mielikuvaa.
sitte toki jos ei luota vakio kansi pahviin ja laittaa kestävämmän.
oisko kuitenki hyvä pitää normaali kansipahvi? ois edes joku "sulake" koneessa ettei vahingon sattuessa ois se mäntä tai muu arvokas hilpe mikä menee?
mulla oli tuossa eläkeläisessä kuparitiiviste(joka kyllä vuoti) niin en edes yrittäny uudestaa liimata sitä vaan vaihdoin orginellin tilalle...
Ja muistakaa sitten, että alkuperäinen pahvi on vahvempi kuin jokin payenin paska kun tiivistettä ostatte.
Eli ei mielellään halvinta tarvike lättyä. Kiitos
Comment