Käytin moottorin päästötestissä kun siihen oli aikaa ja mahdollisuus. En muista tarkkoja arvoja, mutta suuntaa antavia ainakin. Moottorina on siis -94 M60 V8 moottori.
Vasen ryhmä, eli sylinterit 5-8:
HC <500
CO <3.5
Lambda 0.8 joka johtuu varmasti siitä että putkea ei ole tiivistetty.
Sitten tähän kummallisuuteen, eli sylinterit 1-4
HC < 500 kumminkin hieman korkeampi kun 5-8 lohkossa.
---!!! CO 6.5 !!!---
Lambda 0.8 joka johtuu varmasti siitä että putkea ei ole tiivistetty.
Oli testerissä kiinni, eikä sieltä huomattu mitään poikkeavaa. Lambdat säätää niinkuin niiden pitää ja vikaa ei antanut kun joku bensiinitankin huohotus.
Koneessa on molemmille ryhmille sama kaasuläppä, ilmamassamittari, fuelrail, bensapaineen säädin.
CO arvo on kait miten täydellisesti seos palaa. Koneessa on uudet tulpat. Kone käy myös hyvin nätisti.
Tarkistan tulpat heti kun käyn tallilla, mutta mistä muualta voisi vikaa löytää?
Vasen ryhmä, eli sylinterit 5-8:
HC <500
CO <3.5
Lambda 0.8 joka johtuu varmasti siitä että putkea ei ole tiivistetty.
Sitten tähän kummallisuuteen, eli sylinterit 1-4
HC < 500 kumminkin hieman korkeampi kun 5-8 lohkossa.
---!!! CO 6.5 !!!---
Lambda 0.8 joka johtuu varmasti siitä että putkea ei ole tiivistetty.
Oli testerissä kiinni, eikä sieltä huomattu mitään poikkeavaa. Lambdat säätää niinkuin niiden pitää ja vikaa ei antanut kun joku bensiinitankin huohotus.
Koneessa on molemmille ryhmille sama kaasuläppä, ilmamassamittari, fuelrail, bensapaineen säädin.
CO arvo on kait miten täydellisesti seos palaa. Koneessa on uudet tulpat. Kone käy myös hyvin nätisti.
Tarkistan tulpat heti kun käyn tallilla, mutta mistä muualta voisi vikaa löytää?
Comment