Originally posted by viritteliä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tarvitaan kipeästi M20B25 kansi
Collapse
X
-
Taas on päivä eletty ja puhelin laulanut.
M20B20 kansi todella sinne menisi, mutta vaatisi työstöä ja osaavat kädet. Tässä kohtaa mulla ei tule oikeastaan kyseeseen mikään laitettu kansi ihan sen vuoksi, että nyt on todella kiire saada auto ajoon. Lisäksi olen kysynyt vähän hintoja moiselle operaatiolle ja kyllä pakko myöntää että lompakossa tulee pohja vastaan - pitää kuitenkin muistaa että tässä edelleen korjaan autoani peräänajon vuoksi omaan piikkiin :? Aivan turha rahareikä tähän kohtaan.
Ja Kyytsis: Tekniikanvaihtovessaksi ostan sitten joskus siihen sopivan aihion, tämä Touring ei ole sellainen vaan auto joka on tarkoitus omistaa vielä monet vuodet ja siirtää se harrasteautoksi kun rahat riittävät toiseen autoon. Eikä mua kauheesti lämmitä a) sen tekniikan vaihdon kustannukset b) auton arvon lasku sen vuoksi. :roll:
Muutama varteenotettava vaihtoehto on mulle laitettu PM:llä, kiitos niistä!!
Mites muuten ne vanhat roippeet uuteen kannen runkoon? Tuottaako mikään ongelmia esim. vanhat venttiilit?E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Dualfunpitää kuitenkin muistaa että tässä edelleen korjaan autoani peräänajon vuoksi omaan piikkiin :? Aivan turha rahareikä tähän kohtaan.
Meinaatko taistella kansiremontin kustannukset myös vakuutusyhtiön piikkiin?E9, E21, E46/5, G01
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun
Mites muuten ne vanhat roippeet uuteen kannen runkoon? Tuottaako mikään ongelmia esim. vanhat venttiilit?
Ja jos laitat vanhan raaka kannen,niin silloin pitää hioa sekä venttiilit ja kannen seetit.Koska venttiili ja istukka on aina pari.
Nokka ja keinut kelpaa sellaisenaan,kunhan tarkastat et ne on hyvässä kunnossa ja et keinut tulevat samoille paikoille kuin aikaisemmin.E24 635csi
Comment
-
-
Originally posted by jasseOliko halkeama sellases paikas että sitä ei voi enää hitsata ehjäksi?
mun volvon kansi hitsautettiin talvella ja hyvin on kestäny.
Oli huomattavasti kustannustehokkaampi ratkaisu kun uuden kannen osto.
Aina kun kannesta korjataan halkeama hitsaamalla,niin sen jälkeen siitä oikaistaan tasopinnat,koneistetaan venttiilit ja istukat sekä koneistetaan nokka-akseli linja suoraksi.
Ja tämän nokka linjan koneistus on hiukka hankalaa,koska kannessa ei ole irroitettavia nokkapukkeja.E24 635csi
Comment
-
-
Eipä ala mikään koneistamo hitsaamaan m20 koneen kantta!
Ei kuulemma kestä, jos on haljennut nokan alta vesitilasta öljytilaan > on kuulemma niin ohut kohta...e70 X5 3.0sd -08
f30 320i xdrive -16
e30 325i Cabriolet -88 M52b28
e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
e30 316 -88 2,2TIC M10
e21 323i -81 ruostekasa...
Comment
-
-
Originally posted by vexu524tdicEipä ala mikään koneistamo hitsaamaan m20 koneen kantta!
Ei kuulemma kestä, jos on haljennut nokan alta vesitilasta öljytilaan > on kuulemma niin ohut kohta...
M20-koneen tyyppivika, että halkeaa tuolla tavalla 1-syl. kohdalta.
Comment
-
-
Originally posted by HemiKyllä täytyy olla raakaa touhua jos täytyy M20 koneeseen lähteä Saksasta asti raakakansia tilailemaan. Ei kannata tällaisesta pikkujutusta kuitenkaan tehdä liian vaikeaa.-ALPINA B10 4.6 V8 E39-
Comment
-
Comment