Announcement

Collapse
No announcement yet.

m10 viritys (turbo)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GOOFY
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 4139
    • .

Originally posted by aisi316 View Post
    http://www.leenapk.nl/123TUNE4RVBMW.html?category_id=92 Tune malli toimii vasta ja myötäpäivään . automecan kautta hommasin
    Otin tonne yhteyttä ja sanottiin että se käy. Mut listalla lukee että 316 early models. Ja kuvissa ratas on väärin päin. Eikö se jakaja pyöri vanhemmissa m10:ssä myötäpäivään?

Voihan sen rattaan vaihtaa mutta ei viiti alakaa uutta takuun alaista jakajaa muokkaamaan.
    E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

Comment

• aisi316
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2006
      • 409
      • Suomi

Originally posted by GOOFY View Post
      Otin tonne yhteyttä ja sanottiin että se käy. Mut listalla lukee että 316 early models. Ja kuvissa ratas on väärin päin. Eikö se jakaja pyöri vanhemmissa m10:ssä myötäpäivään?

Voihan sen rattaan vaihtaa mutta ei viiti alakaa uutta takuun alaista jakajaa muokkaamaan.
      niitä jakajia on kahta eri mallia toinen ohjelmoitava ja toinen missä m10:en käyrät valmiina , ohjelmoitavaa tune123 mallia voi pyörittää molemmmin päin ja toimii
      1502 turbo -77

316 m10 2.0 NA -88

316i original -90

525i touring -03

Comment

• GOOFY
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2005
        • 4139
        • .

niitä jakajia on kahta eri mallia toinen ohjelmoitava ja toinen missä m10:en käyrät valmiina , ohjelmoitavaa tune123 mallia voi pyörittää molemmmin päin ja toimii
        Ohjelmoitava malli oli vain 60 euroa kalliimpi joten varmaan sama laittaa semmonen. Mut kuvien mukaan hammaspyörä on väärin päin.

Comment

• aisi316
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2006
          • 409
          • Suomi

Ohjelmoitava malli oli vain 60 euroa kalliimpi joten varmaan sama laittaa semmonen. Mut kuvien mukaan hammaspyörä on väärin päin.
          Kannattaa ehdottomasti ohjelmoitava hommata siihen saa netistä valmiita vaikka leenapk:n foorumilta ladattua sytkäkarttoja tai tekee itse/penkissä mulla on 2002turbo alkuperäinen käyrä hieman muokattuna ohjelmoituna tällä hetkellä. Voithan Goofy soittaa automecaan ja kysyä tosta pyörimissuunta hommasta mut olen melko varma että on sama kumminpäin tämä jakaja pyörii ohjeissakin sanotaan että tarkistetaan vaan kumminpäin alkuperäinen jakaja pyörii. Vaatii tietysti toimenpiteitä tulpanjohtojen järjestyksen suhteen
          Last edited by aisi316; 11-07-2015, 10:25.
          1502 turbo -77

316 m10 2.0 NA -88

316i original -90

525i touring -03

Comment

• GOOFY
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2005
            • 4139
            • .

Kannattaa ehdottomasti ohjelmoitava hommata siihen saa netistä valmiita vaikka leenapk:n foorumilta ladattua sytkäkarttoja tai tekee itse/penkissä mulla on 2002turbo alkuperäinen käyrä hieman muokattuna ohjelmoituna tällä hetkellä. Voithan Goofy soittaa automecaan ja kysyä tosta pyörimissuunta hommasta mut olen melko varma että on sama kumminpäin tämä jakaja pyörii ohjeissakin sanotaan että tarkistetaan vaan kumminpäin alkuperäinen jakaja pyörii. Vaatii tietysti toimenpiteitä tulpanjohtojen järjestyksen suhteen
            Joo mulla on automecaan sähköposteilu päällänsä. Aiko ens viikolla palata asiaan ja sanoi jo että kyselee rattaan kätisyyttä ja että syssyllä vois saaha seuraavan erän jakajia. Vittu tää koko kesä o ollu yhtä syssyä.

Eli se ohjelmoitava on tyhjä uutena? Alkaa hieman mietityttään sittenki toi ohjelmointi kun niitä karttoja ei sinne jakarilla saa laitettua. Nää tietokone jutut vaan ei oo mun juttuja

Comment

• aisi316
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2006
              • 409
              • Suomi

Joo mulla on automecaan sähköposteilu päällänsä. Aiko ens viikolla palata asiaan ja sanoi jo että kyselee rattaan kätisyyttä ja että syssyllä vois saaha seuraavan erän jakajia. Vittu tää koko kesä o ollu yhtä syssyä.

Eli se ohjelmoitava on tyhjä uutena? Alkaa hieman mietityttään sittenki toi ohjelmointi kun niitä karttoja ei sinne jakarilla saa laitettua. Nää tietokone jutut vaan ei oo mun juttuja
              Voin kertoo että vaikka ei olis tietokonetta edes nähny niin osaa käyttää tota se on tehty maailman helpoksi, paremmin saat tehojakin ulos ohjelmoitavan kanssa
              1502 turbo -77

316 m10 2.0 NA -88

316i original -90

525i touring -03

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡