Taispa tulla kansirempan arvoiset makkarapotut grillillä, oltiin syömässä, niin auto rupesi nostamaan lämpöjä. Laitoin puhaltimen puhaltamaan täysillä punasta ilmaa, että lämmöt laskis. No ei laskenut, viisari pysyi siinä viimeisen valkoisen viivan kohdalla. Sammutin auton, ja konepelti auki, paisari oli tyhjä
Ei siis kerennyt keittä, ainakaan mittarin mukaan, sinä viimesen valkoisen viivan kohdalla pysyi lämmöt sen pari minuuttia.. Kävin hakemassa vettä kävellen huoltoasemalta, ja lisäsin jäähdyttimeen. Sitten lähdin kotiapäin ajelee, jonku 6km pääsin niin rupes valittaa että jäähdytinnesteet vähissä.. Lisäsin vettä, ja ajoin kotiin sen 3km.. Nyt sitten katoin, niin oli öljypinta noussut koneessa, ja oljyt aika laihan näköiset
Kansi on hitsattu 300tkm kohdalla, ja nyt ajettu ~370tkm... Kannattaako vaihtaa öljyt/nesteet, ja kokeilla käyttää autoa? vai ruetaanko suoraan purkamaan, vai kannattaako etsiä suoraan uusi moottori... Kone kävi tasaisesti, eikä savuttanut... Auto 324 td -90.


Comment