Pöllyttää hieman sinistä eli öljyä pääsee jostakin palotilaan. Noin 1500km sitten vaihdettu venttiilinohjurin kumit koska pientä öljynkulutusta oli havaittavissa, mutta nyt vasta havaitsin pölläytyksen kun pienen tyhjäkäynnin jälkeen polkasee kaasun pohjaan.
Mittasin paineet sylintereistä, ne oli järjestyksessä edestä taakse:
1. 13.4
2. 13.4
3. 13.6
4. 13.6
5. 13.8
6. 13.2
eli paineet on kohdillaan. Öljyrenkaat on yksi, vaikka teinkin sen saman 1500km sitten forte- käsittelyn.
Kurkkasin kaasuläpän taakse ja imusarja on sen takaa tosi öljyinen. Nyt otin haitariputkeen menevän huohotinletkun irti ja pitäisi vielä se pienempi siihen kaasuläpän taakse tuleva ottaa irti. Voiko johtua siitä että huohottaa öljyä imusarjaan ja sitä kautta päästä palotilaan? En oikein keksi enää mitään muuta paikkaa mistä voisi öljyä päästä menemään sylinteriin. Voi huonolla tuurilla olla ohjurinkumikin irronnut...
Mittasin paineet sylintereistä, ne oli järjestyksessä edestä taakse:
1. 13.4
2. 13.4
3. 13.6
4. 13.6
5. 13.8
6. 13.2
eli paineet on kohdillaan. Öljyrenkaat on yksi, vaikka teinkin sen saman 1500km sitten forte- käsittelyn.
Kurkkasin kaasuläpän taakse ja imusarja on sen takaa tosi öljyinen. Nyt otin haitariputkeen menevän huohotinletkun irti ja pitäisi vielä se pienempi siihen kaasuläpän taakse tuleva ottaa irti. Voiko johtua siitä että huohottaa öljyä imusarjaan ja sitä kautta päästä palotilaan? En oikein keksi enää mitään muuta paikkaa mistä voisi öljyä päästä menemään sylinteriin. Voi huonolla tuurilla olla ohjurinkumikin irronnut...
Comment