Täällä on hieman selvitystä noista värimerkinnöistä: RED- ja BLUE-laakerit?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m50b25 mäntien irrottaminen
Collapse
X
-
Originally posted by LekaNiinpä... Miksi tehdä asioita jollain vippaskonstilla kun ne voi tehdä kunnollakin. Lohkon hoonaus kampi paikoilaan, just just Eipä silti, kyllä B-teman hooniakin on tullut käytettyä, mutta se on taas toinen tarina...E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
-
Originally posted by JuspaMitä eroa sillä nyt sitten hoonaamisen suhteen on jos lohko on pöydällä saatikka kiinni rungossa? Ja mitä se kampiakseli siinä estää?
Niin ja niitä välyksiä yms. löytyy aikas moneen moottoriin vaikkapa E34 FAQ:sta.
Comment
-
-
No en kyl näe siinä mitään ongelmaa...
Kampiakselin saa tiiviisti suojattua vaikka muovilla teippaamalle sen tiukasti ympärille ja miksei sitä kaikkea paskaa sieltä saisi pestyä pois?E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
-
joo unohtakaa koko homma.
En varmaan edes tee koko hommaa kun ei toi vehje kerran savuta. Tein nyt forte-käsittelyn toistamiseen ja vaihdoin mobilien tilalle valvolinen öljyt niin katotaan mihin se öljynkulutus menee. Luulen et tossa huohotussysteemissä on se suurin vika jos jossain, kun kerran imee öljyä imusarjaan.E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
Comment