Nyt ois sellanen mahdollisuus, että pääsis vaihtamaan tuon hihnakoneen pois sillä hinnalla mitä siihen tarviis remppaa tehdä ni ketjukoneeseen, jolla ajettu n. 120tkm vähemmän... ja mukana pitäis tulla kaikki tarvittava.
Nyt mietityttää se että onko homma helppo...
Lisäksi mietin, että onko 1,6 ja 1,8 :n vaihteistoissa eroja välityksissä? kun tulee melkeenpä pelkästään matka-ajoa ajettua n. 60tkm vuodessa ni säästäiskö siinä bensaa ja jos niin mitenköhän paljon...? Tuolla kun on myynnissä yks 1,8:n vaihteisto 120e...
Lisäkysymystä sen verran, että meneekö nykyinen vaihteisto (M40) suoraan kiinni tuohon M43 pataan vai pitääkö ostaa uusi? Nuo johtosarjat on erilaiset ja uuden motin mukana tulee sen koko johtosarja eli siihen ei vissiin muuta tarvii?
Nyt mietityttää se että onko homma helppo...
Lisäksi mietin, että onko 1,6 ja 1,8 :n vaihteistoissa eroja välityksissä? kun tulee melkeenpä pelkästään matka-ajoa ajettua n. 60tkm vuodessa ni säästäiskö siinä bensaa ja jos niin mitenköhän paljon...? Tuolla kun on myynnissä yks 1,8:n vaihteisto 120e...
Lisäkysymystä sen verran, että meneekö nykyinen vaihteisto (M40) suoraan kiinni tuohon M43 pataan vai pitääkö ostaa uusi? Nuo johtosarjat on erilaiset ja uuden motin mukana tulee sen koko johtosarja eli siihen ei vissiin muuta tarvii?
Comment