Onko mahdollista ja millasella budjetilla jos on? Ainakin uusimmissa m42 koneissa on ilmamassamittari ja läppäsysteemi on viskattu kuuseen. Megasquirt olis varmaan yks vaihtoehto mut onko niitä asennettu m42 koneeseen? Millanen toi MS on ylipäätänsä verrattuna -94 motronicciin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m42 Ilmamäärämittarin vaihto ilmamassamittariin
Collapse
X
-
miksi? jos tollaista suunnittelet niin eikö ole sama poistaa koko mittari.
karala teki kyseisen modin E36 M3 kilpuriin
hintaa paketilla noin 1000€
itse kysäisin häneltä kerran asiaa ja hää kertoi että kyseinen modi ei vaikuta *ittuukaa muuten un tuned siviili hyyssiin.... tietty jos olet jo tunannu, vimpan päälle, kiertää +8000rpm, värinän vaimennin muutettu kestävään, ja muutenki ropellettu sisus romppeita niin eiku modia kehiin!!
-
-
Originally posted by JuppeOnko mahdollista ja millasella budjetilla jos on? Ainakin uusimmissa m42 koneissa on ilmamassamittari ja läppäsysteemi on viskattu kuuseen. Megasquirt olis varmaan yks vaihtoehto mut onko niitä asennettu m42 koneeseen? Millanen toi MS on ylipäätänsä verrattuna -94 motronicciin?
Mutta siihen muutokseen. Itsekin vastaavaa modia joskus miettinyt. Ilmeisesti auton oman Motronicin saa muutettua käyttämään kuumalankaa, mutta ei kuulemma ole järkevää erään ohjelmoijan mielestä. Lisäksi Dastek Unichippiä ovat käyttäneet vastaaviin modeihin. Ja miksei joku Perfekt Powerikin siihen kykene.
Nämä kaikki tulevat kuitenkin niin kalliiksi, että kannattaisi ennemmin pienellä lisäpanostuksella siirtyä suoraan kunnon ohjelmoitavaan ruiskuun.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
vieläkin on sama poistaa koko mittari... ei toi kuumalankakaan mikään häävi systeemi ole
kuvassa E30 M3 vaadittavat osat
Das Alpha-N Kit ist in drei Versionen erhältlich:
BasicKit: Alpha-N Steuergerät, Kabelbäume, Adaptersteckverbinder, Drosselklappenpotentiometer, Temperatursensor, Kleinteile, Downloadkabel, das PC Programm und Dokumentation. Grundpreis 850,00 EUR
StandardKit: enthält zusätzlich drei tageslichtechte 10mm LEDs der Option "SchiftLights" (selbsteinbau). Aufpreis 23,00 EUR
ProfessionalKit: enthält die vollständige Option "SchiftLights" mit drei tageslichtechten 18mm LEDs und Lichtsensor im Gehäuse mit Kabel. Aufpreis 180,00 EUR
Last edited by mikko; 06-07-2006, 14:53.
Comment
-
-
Originally posted by mikkovieläkin on sama poistaa koko mittari... ei toi kuumalankakaan mikään häävi systeemi ole
kuvassa E30 M3 vaadittavat osatEihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
No kuumalanka on kyllä tarkin ja paras ilmamäärän mittaustapa. Huomattavasti tarkempi kuin esim. map. Eihän se nyt mitään kurista jos on pelkkä reikä mistä ilma virtaa läpi. Sopiva mittari vaikka nissanista 50e + smt6 boksi niin niillä se jo hoituisi n. 400e hintaan ja olis sitten jo läppärillä ohjattava piggypack ruisku.
Comment
-
-
Originally posted by JuppeNo kuumalanka on kyllä tarkin ja paras ilmamäärän mittaustapa. Huomattavasti tarkempi kuin esim. map. Eihän se nyt mitään kurista jos on pelkkä reikä mistä ilma virtaa läpi. Sopiva mittari vaikka nissanista 50e + smt6 boksi niin niillä se jo hoituisi n. 400e hintaan ja olis sitten jo läppärillä ohjattava piggypack ruisku.
Comment
-
-
Nissanissa (ainakin omassa -99 sx:ssä) on vain iso reikä jonka sivussa on pieni reitti ilmalle jota anturi mittaa (tätä ei edes näe jos mittarin reiästä katsoo suoraan lävitse). Suurin osa ilmasta menee vain mittarin reiän lävitse, jossa ei ole mitään verkkoa tai muuta vastaavaa virtausta haittaavaa systeemiä.
Comment
-
Comment