.....
m10 triggeripyörä
Collapse
X
-
joo joo... empä heti hokannu kun oon niin tekniikan ihmelapsi että alta pois...Originally posted by T3Jostain sen vielä tyhmemmän sähköruiskun pitää saada tieto siitä, koska ykkösmäntä on lähellä yläkuolokohtaa. Kierrosnopeuttakin saattavat joskus haistella, jotta "aivoboksi" osaa rekisteröidä saamansa tiedot ja sitäkautta toimia oikealla tavalla.
Ilman tuota mopon takaratasta ei homma oikein toimi.
E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
Sori, mun pahaOriginally posted by racing02Mitä se Tzeimi täällä sekoilee? Mun koneethan edustaa ihan historiallista tekniikkaa eli ei mulla mitään triggereitä ole. Alupyörä on kyllä teetetty tommin billetissä.
Sitä itte aattelee niin "modernisti"... Toinen paikkahan sitten on toi irelandin putka...
Comment
-
Löytyiskö sulta kuvaa tosta omasta versiostasi? Vähän epäselvää mihin kohtaan niitä tappeja nyt on tarkalleen hitsailtu..Originally posted by 315turboOmassa m10 koneessa 4-1 pyörä.elikkä siivapyörään hitsattu 3kpl 8mm pultteja.mega ohjaa suorasytytystä.
Mitäs väliä tolla on käytännössä moniko hampainen toi pyörä on, kun erilaisia näyttää olevan käytössä?“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Tuolla pari huonoa kuvaa pyörästä! http://s64.photobucket.com/albums/h1...Bmw%20rojekti/ Ja pieni videon pätkä löytyy kans ekasta starttikokeilusta..Originally posted by L.HOlisko jollain kuvia miten on toteuttanut triggeripyörän m10 moottoriin? Ilmeisesti vakiopyörään on jotkut hitsaillut tappeja, mutta onko kenelläkään omavalmisteista pyörää?
Paikallinen sorvari teki. Makso 80ekee.
Triggeri levy on vaa pultattu tonne taakse muutamal pultilla.
Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
Tuo 4-1 toimii parhaiten,kokeiltu on monenlaisia.Originally posted by L.HLöytyiskö sulta kuvaa tosta omasta versiostasi? Vähän epäselvää mihin kohtaan niitä tappeja nyt on tarkalleen hitsailtu..
kuvaa ei ole eikä taida paikallaan saada otettua sellaista,että ottas selvää.
Mitäs väliä tolla on käytännössä moniko hampainen toi pyörä on, kun erilaisia näyttää olevan käytössä?
Comment
-
No niin, itsehhän myöskin olen pitkälti vielä ulkona tuosta squirttaamisesta, mutta näin oftopicinä mennääpä sitten takaperin puuhun...Originally posted by 315turboTuo 4-1 toimii parhaiten,kokeiltu on monenlaisia.
Ms'n'S (v 2.2tms)voi tiettäkseni käyttää M10b18 moottorin virranjakajan VR-anturia ja ohjainyksikköä triggerinä... vai voiko? Miksi en käyttäisi tuota kytkentää? Olen lukenut megamanuaalin katkonaisella ajatuksella useissa pätkissä läpi, päällimäiseksi jäi ajatus ettei noita VR-antureita pitäisi ollenkaan käyttää, mutta jos se kerta on mahdollista niin miksi ei? EDIKSEN takiako?
Käsittääkseni Kahdella M10b18 moottorin kipunan ohjausyksiköllä voitaisiin siis toteutta ohjelmoitava ennakkoinen jakajasytytys, voidaanko?Olli.
Comment
-
kuvassa protomalli jota jälkeenpäin kevennettyOriginally posted by mortimeromaan projektin megasquirtille tehtiin koneistamalla 12-1 hampainen pyörä hall-anturille. kuvan voin laittaa ensi viikolla, tosin ei ole M10 siivapyörässä.Last edited by mortimer; 20-08-2010, 19:30.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
Laitetaans (jos onnaa). Saako sitten tolkkua, on toinen juttu.Originally posted by L.HOnko sulla mitään mahdollisuutta saada tosta omasta tekeleestäsi kuvaa jossain vaiheessa..?Last edited by Tzeimi; 28-04-2022, 12:25.
Comment
-




Comment