Originally posted by Kyytsis
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2,7 eta:n piristys
Collapse
X
-
Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04
-
-
Jenkkifoorumeilta löytyy paljon tietoa etan piristämisestä, oli eräs nettisivustokin etasta mutta en kyllä ollenkaan muista sen osoitetta. www.maxbimmer.com & www.r3vlimited.com , jommasta kummasta löytyy varmasti linkki kys. sivustolle- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
mikä toho 2.7 kannattais laittaa moottori ohjaukseksi kun on nuo 10.2 ruttuset männät? ja mikä ilmamäärä mittari ja entä virrajakaja? kun kanneksi tullee b20 ja 2.5 venttiilitLast edited by Lep1; 17-03-2009, 12:43.e46 330xia 00
e3 3.0Sa 77
e30 325i 89 cabrio
e30 320i 88
e32 735iL 88
e30 318is 90
e28 520i 86
e30 320i 89
Comment
-
-
b20 kannen 1,3v motronic, versiolla ilman lamdaa+ohjelmoitu tai kunnollinen lastu, suuttimina vaikka etan omat...aavistuksen parempi tuotto kuin b25 suuttimis.
Ainoa ero omaani että, siinä on korkeepuristeiset männät, tai itseasiassa, taitaa tossa olla muutakin, korkeepuristeisen etan lohkossa taitaa olla jo kampiakselinasentotunnistin?vhl:llän vemppa team
Comment
-
-
Minä myin Etan koneen ja tein 325i vaparivirityksen toiseen moottoriin..
Originally posted by Jani vierelä View PostEli mistä kannattais aloittaa tuon vakio etan piristys??? Kumpi kansi ois tuohon parempi b20 vai b25???
Tein M20B25 vm-86 325i puhdasverisestä moottorista vapari virityksen 12:1 puristeisilla männilä ja
Schrik 288-asteisella nokalla..ja Etan 2.93 perä lähti myyntiin ja tilalle 3.25 Lukkoperä.... vain 260-Getrak laatikko jäi Eta tekniikasta autoon.
Tälläinen oli suhtautumiseni Eta-tekniikkaan jokainen on autonsa seppä....autoni on vm-85, jossa on varusteet:nopeudenmukaan säätyvä ohjaustehosttin,ABS-jarrut,vakionopeussäädin,iso-ajotietokone,keskuslukko,bmw-varkauden estojärjestelmä,M-teknik alusta,M-teknik spoilerit joka puolella,BMW-hifijärjestelmä,kattoluukku,M-teknik 1-mallin 3-puolainen nahkaratti.
Lisäksi tuli hankittua E30 Alpina B6 mallin Sport etu ja takajakkarat (kangasverhoilulla jotka täysin virheettömän ehjät, penkeissä Alpinan toispuoleiset pystyraidat).
Comment
-
Comment