Originally posted by Autobahnboy
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lukkoperä ja ASC+T(selvinnyt)
Collapse
X
-
Originally posted by pyroz View PostHinnathan vaihtelee paljon. Ja varsinkin kun noita 328i:n periä ei ole joka päivä myynnissä, toisin kuin M3:n ja 325i:n periä. 300-400e rahdattuna suomeen ei ole kallis mielestäni.
Comment
-
-
perä
Originally posted by Tomba87 View PostSaako udella mitä joutui pulittamaan sellaisesta..? Itse täytyi tyytyä tuohon tiuhempi välityksiseen kun ei viitsinyt/osannut käydä saksasta tilailemaan...kyllähän tuon välityseron huomaa siellä +120km/h vauhdissa jo aika selkeästi, mutta ei haittaa minua kun tulee niin vähän ajettua matkaa..
saisihan sen pelkän lukkoyksikön vaihdettua siihen vanhaan peräänkin, pysyis välitykset samoina.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Lainataas vähä topicia: saako E46:seen lukkoperää mistään? M3:sesta varmaan mutta välitys taitaa mennä ihan pieleen(330D).sigpic
BMW E93 335i & BMW M550Dx
EX:F30 320ix Performance, Audi A6 4G 3.0Tdi, Audi A5 Sportback, E46 M3 Cabriolet, X6 35d, X5 3.0sd, E92 335xi, Alpina B3 Cab, E60/E61 530d, Mini Cooper S, E46 330dAT
XHP Vaihteisto ohjelmoinnit Tampereella, kysy privalla.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postonkos noissa muuta eroa, kuin välitykset? M3 perä ei taida mennä edes heittämällä?S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Nostetaans tätäkin threadia, sen verran on tullut huomattua että oikein liukkailla saa kyllä ainakin hetkeksi perän sivulle vaikka on ASC päällä, ei se niin nopea ole. Mutta lumella toimii mielestäni ihan mukavasti, lentokentällä n. 100km/h vauhdissa yritin saada kaartaessa perää sivulle mutta ei se antanut.
Itse pidän kuitenkin aina tuon luistoneston pois päältä, jotenkin pelottavaa ajaa se päällä kun minua ainakin vielä lapsettaa sen verran. mieluummin ajan koko aika hieman perä irti kuin odotan millon pito häviää.Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostHyvä tietää, että toimii kaikki niinkuin ennenkin lukkomurikalla. Itelle on tulossa saksasta oikea lukkoperä (oikeat välitykset).
Taitaa olla vähän arpapeliä tuo saksasta osien tilaaminen?Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by Tomba87 View PostVai näin tässä sitten kävikin: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=84184
Taitaa olla vähän arpapeliä tuo saksasta osien tilaaminen?
Yhtä arpapeliä se on, kuin minkä tahansa tavaran yksityiseltä ostaminenS65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by Vonsaku View PostMikäs siinä oli ongelmana?
Kaverilla ois ämmäläisen perä myynnissä ja oon aatellu nepata sen tohon omaan kiisseliin kiinni heti kun löytyy sopiva ylivaihteinen loota koneen jatkeeks.
Kun itsellä ja emännännällä on jo nämä "aktiivisen ajamisen" ajat jääneet taakse ja radoille, niin tämän tyyppinen käytös autolta on täysin anteeksiantamatonta varsinkin kun meillä tarkoitus on talvisinkin kerätä kilometrejä kelissä kuin kelissä. Ilman asc:tä kiesi toki toimi ihan niin kuin mikä tahansa vanha lukkoperäinen leikkikalu, mutta tuollaiset pakottavat satojen kilometrien jäiset siivut ei oikein innosta ajaa koko ajan pienessä luisussa, pitääkseen pidon ja luiston välisen rajapinnan kotrollissa.
asc:llä ajettaessa fiilis oli kuitenkin koko ajan aavistuksen hermostunut jo siis ennen tuota täysin lapasesta karannutta tilannetta joka varmasti olisi hoitunut mikäli ohjelmavaihtoehto olisikin ollut esc, kuten vakiona M5:ssa jossa ainoana e39 sarjaisena mekaaninen lukko on. Se ei varmasti ole sattumaa että e39:iin ei mekaanista lukkoa saa lainkaan ilman tuota M5:n esc:tä ja nimen omaan siihen ajettua lukkoperäohjelmaa. Sen verran kartingia, rataa ja jäätä ajaneena voin kuitenkin todeta, että kaikki ei todellakaan ole kunnossa ainakaan pelkällä asc:llä varustetussa e39:ssä johon joku on ympänny M5:n lukkomurikan.
Comment
-
Comment