Varmaan kannattas kuitenkin ensiksi jäähdytinnesteet siihen...
M3-->m50b20? millai muute pofoo?
Collapse
X
-
tulihan sieltä vastaus jota hain!Originally posted by nootti84 View PostSiis vastaus tähän DSK:n kysymykseen on: m3 nokat eivät käy 2 litrasen kanteet, paras ja ehdottomasti fiksuin tapa saada tuosta moottorista edes vähän enemmän irti on ostaa foorumilta n.50€ teholastu! Ei tarvitse opetella sitä sinulle niin vierasta taloudellista ajoa, jos isompaa moottoria on vaihtamassa kehottaisin vaihtamaan koko auton!
no eihän taloudellisuus kulje käsikädessä virittämisen kanssa mut meinasin vaan sitä et kyllähän 2.5litraa vie enemmän... vai?
joo et pointti oli rakennella lähinnä ajan kuluks tollast sekotusta eri koneista, tai jotain ihan pientä lastu ja sit jotain romikselta löytyvää
et jos tehoja ruvetaan hakee, ni taidan hommata vuotta vanhemman yksilön ja "putket mutkalle"
tai sit M tai miedoimilla siita 2.5 tai 2.8:sta!
ja yhtyisin ja tohon et kyl sit vaihdan auton jos kuutiot haluun nostaa....kyllähän mie näkisit et se on laitettava letutsulamaan, ni kyl se siit sit virkoo..
DSK c.c
Comment
-
niimpä tein... olishan siihen tietysti voinu isommanki ostaa... mutko halavalla sain...Originally posted by Janzki View PostDSK, etkös kasannu tuon autos hetki sitten?
Koneenkin taisit vaihtaa? Miks et suoraa sitten ruuvannu ämmäläisen konetta tai jotain tehookkaampaa?
Ei tuota konetta kannata virittää..Osta 328i:n kone ja laita se..Hintalaatu taitaa olla parhaimmillaan..kyllähän mie näkisit et se on laitettava letutsulamaan, ni kyl se siit sit virkoo..
DSK c.c
Comment
-
heräs tollanen kysymys et miks 2.8:ssa ja 2.5:ssa on (muistaakseni) samat tehot???:think (vai muistanko väärin, mist ihmeen tieto kannasta mahdoin kytätä??)
kyllähän mie näkisit et se on laitettava letutsulamaan, ni kyl se siit sit virkoo..
DSK c.c
Comment
-
sorry, kyl se oli 3.8.... ja vajaat 400hvOriginally posted by dsk View Postno olishan tuolla nettivaraosassa myytävänä se 4.8 litunen M5 pannu (tehoakin muistaakseni likimain 400-500hv) jos sen istuttais ni olisko se sitten tarpeeksi?:think
(muisti pettää aina välillä.. perhe elämä heikentää muistia..ja ruostuttaa autoja
)
kyllähän mie näkisit et se on laitettava letutsulamaan, ni kyl se siit sit virkoo..
DSK c.c
Comment
-
325i :192hp, 250nmOriginally posted by dsk View Postheräs tollanen kysymys et miks 2.8:ssa ja 2.5:ssa on (muistaakseni) samat tehot???:think (vai muistanko väärin, mist ihmeen tieto kannasta mahdoin kytätä??)
328i :193hp, 280nm
vaikka numeroissa ero ei ole suuri mutta 328i:ssä alavääntö on todella makea.sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
Niin ja eikös suurimmassa osassa 328:seja ole penkitetty vakkarina se ~200horsea..Taitaa jotenkii liittyä siihen sakumaan verotukseen tuo tehojen alakanttiin ilmoittaminen.Originally posted by bmwbmw View Post325i :192hp, 250nm
328i :193hp, 280nm
vaikka numeroissa ero ei ole suuri mutta 328i:ssä alavääntö on todella makea.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
Ihan samasta syystä kuin 80-luvun 1.5 litran formula kehitti 1500 hp ja varmasti jätti jopa 535i:n viivalle seisomaan.Originally posted by dsk View Postheräs tollanen kysymys et miks 2.8:ssa ja 2.5:ssa on (muistaakseni) samat tehot???:think (vai muistanko väärin, mist ihmeen tieto kannasta mahdoin kytätä??)
Eli 328i matalaviritteisempi, etuna pieni kulutus, mahtavat käytännön ajo-ominaisuudet.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
joo tollai muistin tehojen olevan, (tuota vääntöä en muistanu..)
tuossa 2.8:ssa lienee kohtuu hyvin potentiaalia??
ja lisäyksenä kysymyksiini ni katos tollaseen haluisin tietoo et millä eri komponentein/tavoin ruisku koneitsta otetaan lisää tehoo irti?
(perus setti ajetellen nyt kaasari koneesta et kannen modaus, [putkisto, sisä ilman virtaus] nokka, isompi kaasari) ruisku koneen olettaisin muuten sama politiikka mut elecrotiikka puoli (lastu tms..) ja ruisku.. eli miten ruiskua voi modata tehon lisäyksen kannalta???
(vai antaako "vakiona" jo kaikki peliin, et ruiskuun kosketaan vain kun soppa loppuu ko muuten konetta on modattu??)
...ymmärrättekste mitä mä tajuan?...
pahoittelen jos aiheutan pään särkyä!..........kyllähän mie näkisit et se on laitettava letutsulamaan, ni kyl se siit sit virkoo..
DSK c.c
Comment
-
Ei kyl tiiä miten se mahtais pofoo sitte...Originally posted by dsk View Postjoo tollai muistin tehojen olevan, (tuota vääntöä en muistanu..)
tuossa 2.8:ssa lienee kohtuu hyvin potentiaalia??
ja lisäyksenä kysymyksiini ni katos tollaseen haluisin tietoo et millä eri komponentein/tavoin ruisku koneitsta otetaan lisää tehoo irti?
(perus setti ajetellen nyt kaasari koneesta et kannen modaus, [putkisto, sisä ilman virtaus] nokka, isompi kaasari) ruisku koneen olettaisin muuten sama politiikka mut elecrotiikka puoli (lastu tms..) ja ruisku.. eli miten ruiskua voi modata tehon lisäyksen kannalta???
(vai antaako "vakiona" jo kaikki peliin, et ruiskuun kosketaan vain kun soppa loppuu ko muuten konetta on modattu??)
...ymmärrättekste mitä mä tajuan?...
pahoittelen jos aiheutan pään särkyä!..........
Comment
-
pahuuttani haluaisin palata tohon asiaan M3--> 2.0tai2.5
ko tuol varaosahaku.fi sivuil oli myynnis M3 3.0 nokka ja mainoksena perässä "käy 2.5 viri nokaksi" niin että käykö? vai no?..:thinkkyllähän mie näkisit et se on laitettava letutsulamaan, ni kyl se siit sit virkoo..
DSK c.c
Comment
-
Sen vähän mitä minä muovimoottoreista käsitän, niin käyhän se imunokka imunokaksi ja sitten heivaat vakio imunokan siitä pakopuolelle... Hyödystä en tiedä, jostain luin, että eipä juurikaan auta...Originally posted by dsk View Postpahuuttani haluaisin palata tohon asiaan M3--> 2.0tai2.5
ko tuol varaosahaku.fi sivuil oli myynnis M3 3.0 nokka ja mainoksena perässä "käy 2.5 viri nokaksi" niin että käykö? vai no?..:think
Comment
Comment