Semmonen ongelma tuli nyt eteen että kuumana öljynpaineet katoaa. Laakerit on alakerrassa uudet ja kaulat on ohjearvojen sisällä!! "Kylmänä" melkein 7bar painetta mutta ku vähä aikaa ajelee eli koneen saa käyttölämpöseks ni laskee 0-0.5bar:in välille tyhjäkäynnillä. Onkohan alakerrasta jääny jotain tiivisteitä o-renkaita puuttuumaa...?
M10 öljynpaineet kadoksissa
Collapse
X
-
M10 öljynpaineet kadoksissa
Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Tags: None
-
Mitä öljyä? Onko perusmootorin öljynkiertoon liitetty apulaitteita ja miten niiden öljyn meno/paluu on toteutettu?
http://www.realoem.com/bmw/showparts...14&hg=11&fg=30
Kuvassa putken #19 yläpäässä on O-rengas (#20) ja alapäässä putken ja pumpun rungon välissä on sitten toinen (ei näy tässä kuvassa).
Ai niin, tärkein jäi kysymättä: millä ja mistä öp on mitattu?Last edited by Tzeimi; 23-09-2006, 13:47.
Comment
-
Elikkäs öljyt on nytten Valvolinen Racingit mutta ei se nyt öljyistä kiinni..! Joku selvä vika. Paineet on mitattu sieltä kannen takapäästä. Öljynjäähdytin on ja turbolle kierto. Turbolleki tulee sieltä takaanta. Kaverin vehkeessä on sieltä takaanta kanssa turbolle kierto ja pelannu vuosikaudet ilman ongelmia. Tul vaa mielee et oisko perskeles jääny o-rengas/kaat poies sieltä putken päistä..en nimittäin muista yhtää!!!Last edited by S.Kaulaote; 23-09-2006, 14:26.Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
Kuulostaa pikku jakopääjumpalle. Öp:en välykset olet vissin mitannut? Jos O-rekaat ovat ehjät ja paikollaan niin sitten kiinnostaa lohkon ikä - uudet & heikot lohkot voivat haljeta oireillen em. tavalla.Originally posted by S.Kaulaote View PostElikkäs öljyt on nytten Valvolinen Racingit mutta ei se nyt öljyistä kiinni..! Joku selvä vika. Paineet on mitattu sieltä kannen takapäästä. Öljynjäähdytin on ja turbolle kierto. Turbolleki tulee sieltä takaanta. Kaverin vehkeessä on sieltä takaanta kanssa turbolle kierto ja pelannu vuosikaudet ilman ongelmia. Tul vaa mielee et oisko perskeles jääny o-rengas/kaat poies sieltä putken päistä..en nimittäin muista yhtää!!!
Comment
-
Lohko on vm.76! Ei kyllä pitäs halki olla.. Öp välykset on mitattu silmämääräsesti!! Täytyy nostaa poies pannu ja kattoa ne o-renkulat ja ö-pumppu. :thinkOriginally posted by Tzeimi View PostKuulostaa pikku jakopääjumpalle. Öp:en välykset olet vissin mitannut? Jos O-rekaat ovat ehjät ja paikollaan niin sitten kiinnostaa lohkon ikä - uudet & heikot lohkot voivat haljeta oireillen em. tavalla.Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment


Comment