Nettiautossa on yks 535 http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=125592. Väitetään et siin ois 315hp. Soitin ja kysyin autosta niin sanoivat et alakerta on m30, mut ois muka vaihdettu M5:n kansi, josta noi lisätehot? Onko moinen ylipäätänsä mahdollista?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
535:ssä M5:n kansi???
Collapse
X
-
ei mielestäni oo ihan niin kova tehonnousu mahdollista...BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017BMW E3 3.0s 1973
BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School"
// BMW E36 325i Sedan DIY M-sport
Jupiter Swing Sport 1966
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto"Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986
BMW E36 318ti Compact
BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
-
-
Re: 535:ssä M5:n kansi???
Originally posted by MasaYardsNettiautossa on yks 535 http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=125592. Väitetään et siin ois 315hp. Soitin ja kysyin autosta niin sanoivat et alakerta on m30, mut ois muka vaihdettu M5:n kansi, josta noi lisätehot? Onko moinen ylipäätänsä mahdollista?Stadtluft macht frei.
Comment
-
-
s38 ?
voi olla s38 kone, ei vain ole katsastettu sille joten helpompi sanoa että vain kansi on vaihdettu.vapareiden vapautusrintama: pro-vaparit ry/ for naturally aspirated engine union
Olen toistuvasti sanonut, että BMW:n väki on kovapintaista. Sen takia yritys on rikas ja erittäin tuottoisa. He ovat vaativia ihmisiä ja sillä tavalla he saavat työnsä tehtyä. Kuinka monta miljardööriksi yltänyttä heittopussia tiedätte? - Frank Williams-
Comment
-
-
Re: s38 ?
Originally posted by qwevoi olla s38 kone, ei vain ole katsastettu sille joten helpompi sanoa että vain kansi on vaihdettu.
Olen nähnyt kolmisen vuotta sitten yhden hopean m5 korinvaihdon tuollaisilla penkeillä, joka oli tehty Bemuosassa. Siinä oli prosentit ok, erikoistuntomerkkeinä mm. tavallinen mittaristo.. Rekkaria en valitettavasti enää muista.- BMW x5 f15 m50d "navetta"
- Porsche Cayenne S
- Range Rover Sport 3.6TDV8 HSE
- plus pari muuta
Comment
-
-
Re: s38 ?
Originally posted by qwevoi olla s38 kone, ei vain ole katsastettu sille joten helpompi sanoa että vain kansi on vaihdettu.Stadtluft macht frei.
Comment
-
-
Ja käsittääkseni kannen vaihto rinnastetaan moottorin vaihtoon...eli prosentteja on joka tapauksessa oltava.
Korjatkaa jos olen väärässä mutta muilla foorumeilla jossa olen näitä juttuja lukenut niin sellaisen käsityksen olen saanut.
Mut jos siinä onkin semmoinen M-Power muovikuori päällä, sehän on M5:n "kansi" :shock:
Mutta tietenkin jos ei jää kiinni siitä...
Comment
-
-
Re: 535:ssä M5:n kansi???
"Tämä on taas niitä automyyjän "myyntipuheita". Ei todellakaan tule 315 hv pelkällä kannenvaihdolla jos pohjalla on M30. Eikä tuo kansi edes mene M30 alakertaan heittämällä. Voihan olla että myyjä ei tiedä tekniikasta tarkemmin, ja näinollen kannattaa kysellä tarkemmin aiemmilta omistajilta mitä koneelle on tehty oikeasti.[/quote]"
Tässä tapauksessa auton edellinen omistaja tutki koneen tekniikan, siinä ei ole muuta näkyvää vaihdettu kun se M5 kansi ja joitain pikkujuttuja, esim paisuntasäiliön paikka.. Lohkon numeron perusteella ake ilmoitti koneen kuuluvan tähän koriin. Penkissä tuli juuri nuo mainitut 315hp tehot. Mitään prosentteja ei rekisteriotteeseen ole merkitty.Tuossa vieressähän ko.kone on kuvassa
Comment
-
-
Kertokaapas tyhmälle että mitä se M5 alakerta tehoihin vaikuttaa, en kuvia nähnyt mutta luulis että kannen kaverina tarvis olla M5 imu&pakosarjat ja jos muut "säädöt" on kohdallaan niin kyllä sieltä se sama potku irtoo alakerralla kuin alakerralla jos iskutilavuus kutakuinkin samaE70 3.0SD -08
.................................................. ................................
Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro RS 6.2 LS3 S/C -70
Comment
-
-
Jaa´a. Ainakin omaa vanhaa 535i sotaratsua vähän arveluttaisi kierrättää sinne 7000 r/min tuntumaan vaikka se kannen puolesta olisikin tehty mahdollisseksi. Voihan se olla niin, että 535i:n lohkoa on käytetty S38:n aihiona johon on vaihdettu kaikki mahdolliset helyt sisälle ja sylinterit koneistettu oikeaan halkaisijaan.
Varmasti eroavaisuuksia on koneissa muitakin kuin pelkkä kansi ja siihen tuleva kilkkeet. Kampiakseli, männät, kiertokanget, öljypohja ja moni muu asia ovat varmasti aivan erilaisia. Onko lohkot valultaan edes samanlaisia? M30:issä on eroja jo keskenäänkin. S38 mahtaa olla mäntien alapuolinen öljyjäähdytys, kun M30:ssa semmoista ei varmasti ole.
Comment
-
-
Originally posted by pmvJaa´a. Ainakin omaa vanhaa 535i sotaratsua vähän arveluttaisi kierrättää sinne 7000 r/min tuntumaan vaikka se kannen puolesta olisikin tehty mahdollisseksi. Voihan se olla niin, että 535i:n lohkoa on käytetty S38:n aihiona johon on vaihdettu kaikki mahdolliset helyt sisälle ja sylinterit koneistettu oikeaan halkaisijaan.
Varmasti eroavaisuuksia on koneissa muitakin kuin pelkkä kansi ja siihen tuleva kilkkeet. Kampiakseli, männät, kiertokanget, öljypohja ja moni muu asia ovat varmasti aivan erilaisia. Onko lohkot valultaan edes samanlaisia? M30:issä on eroja jo keskenäänkin. S38 mahtaa olla mäntien alapuolinen öljyjäähdytys, kun M30:ssa semmoista ei varmasti ole.E70 3.0SD -08
.................................................. ................................
Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro RS 6.2 LS3 S/C -70
Comment
-
-
Originally posted by tokrogerJa käsittääkseni kannen vaihto rinnastetaan moottorin vaihtoon...eli prosentteja on joka tapauksessa oltava.
Korjatkaa jos olen väärässä mutta muilla foorumeilla jossa olen näitä juttuja lukenut niin sellaisen käsityksen olen saanut.
Mut jos siinä onkin semmoinen M-Power muovikuori päällä, sehän on M5:n "kansi" :shock:
Mutta tietenkin jos ei jää kiinni siitä......
Comment
-
Comment