Tuo kalvo menee rikki jossain 150-200tkm:n paikkeilla.Tupsauttaa ankarat savut käynnistettäessä ja imuroi öljyä ajossa enemmän kun bensaa,pitää ihmeellistä ulinaa ja ujellusta ja ihmiset myy v8 koneensa pois pilkka hintaan,kun luulevat et kone on sökö.Ja kaiken takana on vain pieni kalvo joka repeää sieltä imusarjan päästä. Mene www.e38.org ja hae sieltä kohdat joissa lukee 10second smoke tai oil /air separator valve replacement,siellä on kuvat miten tuo kalvo vaihdetaan,imusarjaa ei tarvi ottaa irti.Kalvo on sen mustan noin tuuman paksusen kotelon sisällä ja tuo kotelo on kiinni 7 torx ruuvilla.
M60 V8 kampikammion huohotusventtiilin vaihtotyö
Collapse
X
-
Originally posted by Make540M60 View PostVaihdettu siinä 175tkm tietämillä. Tyhjäkäynti hävisi lopulta kokonaan ja vauhdissa aina sillon tällöin tuprautteli oikein kunnolla savuja, kun otti imusarjaan öljyä. Hirveä vinkuna kuului ajaessa, hävisi, kun raotti öljytikkua niin, että paine pääsi purkautumaan.
Jos rahanmeno hirvittää, niin älä Vantaan Metro-autolle vie vaihdettavaksi. Minä vein: imusarjan irrotus, öljystä puhdistaminen, tiivisteet, litra öljyä ja tuo huohotusventtiili töineen reilu 600e.
Aika paljon 50e osasta....
Mulla on mittarissa 192tkm.Last edited by chorrus; 16-11-2006, 20:16.
AUDI TT Roadster 3.2
PEUGEOT 405 T16 ZzzzZ
PEUGEOT 504 PICKUP ZzzzZ
ex.
E38 740iA cosmosschwarzmetallic
E38 740iA bmw schwarz II
E39 530dAt titansilbermetallic
E39 530dAt M-Sport cosmosschwarzmetallic
E32 735iA - lachssilbermetallic
E24 635CSI polarismetallic
AUDI A6 TDI
SAAB 'takemenow' 900i
CITROËN XSARA VTS
CITROËN JUMPER
FORD MONDERO
ALFA ROMEO 159 2.4JTDM
+ 23 x Peugeot
Comment
-
-
Quote:
Originally Posted by Make540M60
Vaihdettu siinä 175tkm tietämillä. Tyhjäkäynti hävisi lopulta kokonaan ja vauhdissa aina sillon tällöin tuprautteli oikein kunnolla savuja, kun otti imusarjaan öljyä. Hirveä vinkuna kuului ajaessa, hävisi, kun raotti öljytikkua niin, että paine pääsi purkautumaan.
Jos rahanmeno hirvittää, niin älä Vantaan Metro-autolle vie vaihdettavaksi. Minä vein: imusarjan irrotus, öljystä puhdistaminen, tiivisteet, litra öljyä ja tuo huohotusventtiili töineen reilu 600e.
Aika paljon 50e osasta....
Hohhohh mikä hinta! Osa maksoi Laakkosella 39€. Voisi nyt viikonloppuna yrittää vaihtaa, vähän jo alustavasti kattelin ja pyörittelin neljä torxia irti, sitten putosi räikkä pakosarja/downpipe-maastoon ja sen kaivamiseenkin meni sitten reipas tunti ja hermot.
Mulla on mittarissa 192tkm.*E34 540 -94 ia.*
*E34 525 -91*
*E60 530d -03*
*F10 525d -10*
Comment
-
-
Originally posted by ihu412 View PostJuu.Hommaa samalla sellainen pitkä taipuisa kepakko ,jossa on magneetti päässä.
Helpottaa huomattavasti kaikkien oravaa pienempien esineiden pyydystämistä tuolta väleistäSaab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
Originally posted by 316tic View PostLaittaisko joku räjäytys kuvaa tästä kyseisestä osasta ?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Comment