Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20b20/23 "kiertokanget väärinpäin" haittaako?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Spetke
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 3452
    • Janakkala

    #16
    Ihme puupäitä kinaamassa
    No jokainen tekee koneensa niin kuin lystää, mutta sanokaa yksikin hyvä syy sitten, että miksi ihmeessä sitä öljyä täytyisi sinne laakerin nurjalle puolen lutrata????
    EDES YKSI SYY PLIIIIS !!! -Eikä mitään vastakinausta vaan SYY, miksi ???
    ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

    Comment

    • Racink
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2004
      • 840
      • Jkl

      #17
      Originally posted by Spetke View Post
      Ihme puupäitä kinaamassa
      No jokainen tekee koneensa niin kuin lystää, mutta sanokaa yksikin hyvä syy sitten, että miksi ihmeessä sitä öljyä täytyisi sinne laakerin nurjalle puolen lutrata????
      EDES YKSI SYY PLIIIIS !!! -Eikä mitään vastakinausta vaan SYY, miksi ???
      No eihän niitä ole PISTE.

      Comment

      • arsipaani
        Bimmer Rookie
        • Feb 2006
        • 58
        • jyväskylä

        #18
        No kun sinne työntää sitä öljyy niin se laakeri muljahtaa sinne pesään sillee liukkaasti eikä siitä sorvaannu paloja johonki kanaviin viitsivitsivitsivitsi...

        Comment

        • Zeik88
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2006
          • 300
          • Suonenjoki

          #19
          OJfse

          Kyllä on sen verta monta autoo tullu rakennettua, sekä jopa ollu mukana tekemässä Kiihdytys moparia ja sinne kyllä laittovat stp:tä vähän ehkä viisaammatkii ku sinä spetke
          chevrolet impala 66 2d ht 383 stroker
          ex: bemarit e46 330ci e36 325 91,E30 325 turbo, e30 325e, e30 316, e21 315.

          Comment

          • antti79
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2003
            • 2499
            • Littoinen

            #20
            Originally posted by Zeik88 View Post
            Kyllä on sen verta monta autoo tullu rakennettua, sekä jopa ollu mukana tekemässä Kiihdytys moparia ja sinne kyllä laittovat stp:tä vähän ehkä viisaammatkii ku sinä spetke
            Heh, STP:tä, ei perhana. Noi jenkkilullat varmaankin leipois heti kiinni jos ei säännöllisesti käytä STP:tä joka paikassa.
            Sori , mut toi STP oli vaan niin "hauska"....
            sigpic
            Originally Posted by jari kihlman
            "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

            Comment

            • Rocla
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2002
              • 7692
              • Kajaani

              #21
              Originally posted by antti79 View Post
              Sori , mut toi STP oli vaan niin "hauska"....
              Jaa no hauska että huvittaa, sillä nyt vaan sattuu olemaan tietty merkitys, miksi sitä em. yhteydessä käytetään.
              Olli.

              Comment

              • ZoMbiE
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2003
                • 2583
                • Lohja, Virkkala

                #22
                Originally posted by Rocla View Post
                Jaa no hauska että huvittaa, sillä nyt vaan sattuu olemaan tietty merkitys, miksi sitä em. yhteydessä käytetään.
                Voisiko joku vielä pukea tämän sanoiksi, että miksi sen on oltava juuri STP:tä jota sinne laitetaan? Ja jos joku jaksaa niin saahan sen proseduurinkin kuvata...

                Comment

                • Pluto
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2002
                  • 1860
                  • Raisio

                  #23
                  Originally posted by Spetke View Post
                  Ihme puupäitä kinaamassa
                  No jokainen tekee koneensa niin kuin lystää, mutta sanokaa yksikin hyvä syy sitten, että miksi ihmeessä sitä öljyä täytyisi sinne laakerin nurjalle puolen lutrata????
                  EDES YKSI SYY PLIIIIS !!! -Eikä mitään vastakinausta vaan SYY, miksi ???
                  No mikä siinä on, että et tajua tekstiä? Kirjoitin että kyse ei ole siitä että pitääkö sitä laittaa, vaan tarkoitin jos sitä sinne menee niin se ei haittaa mitään. Laittamisesta en ole kirjoittanut mitään.
                  BMW F32 435d

                  Comment

                  • Pluto
                    Bimmer Enthusiast
                    • Nov 2002
                    • 1860
                    • Raisio

                    #24
                    Originally posted by ZoMbiE View Post
                    Voisiko joku vielä pukea tämän sanoiksi, että miksi sen on oltava juuri STP:tä jota sinne laitetaan? Ja jos joku jaksaa niin saahan sen proseduurinkin kuvata...
                    STP taitaa olla yksi aineen valmistaja. Mutta jotain muuta kuin tavallista öljyähän niissä pitäis käyttää että kestää hetken kauemmin siinä kun kone pyörähtää ekaa kertaa ilman öljyä. Tavallinen öljy häviää nopeemmin. Se nyt oli yksi syy.
                    BMW F32 435d

                    Comment

                    • bmw harrastelija
                      BTCF Member
                      • Oct 2004
                      • 757
                      • -

                      #25
                      Originally posted by ZoMbiE View Post
                      Voisiko joku vielä pukea tämän sanoiksi, että miksi sen on oltava juuri STP:tä jota sinne laitetaan? Ja jos joku jaksaa niin saahan sen proseduurinkin kuvata...
                      stp smoke treatmentia olen laittanut. todella paksua tavaraa...
                      thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
                      Alex von Falkenhausen

                      Comment

                      • Racink
                        Bimmer Fanatic
                        • Dec 2004
                        • 840
                        • Jkl

                        #26
                        Sanokaa nyt jumaliste minkä tähen sinne laakerin toiselle puolelle pitää jotain laittaa?Sama vaikka laittais koskenkorvaa mutta kukaan ei sano miksi?Lähteekö laakerit seuraavalla remppakerralla liukkaammin irti ?

                        Comment

                        • -PT-
                          Bimmer Fanatic
                          • Sep 2006
                          • 580
                          • Rovaniemi

                          #27
                          Jep. Eihän se öljy kuulu sinne laakerin ja lohkon väliin. Ei siitä ainakaan mitään hyötyä ole . Laakeri välykset on ainakin ensi käynnistyksellä pielessä. Siinä laakerin sisäpinnalla pitäs olla muistaakseni tosi ohut lyijy kerros mikä hiotuu akselin mukaan. Ainakin tuo lyijy kerros hiotuu väärin heti alussa jos ne välykset on pielessä.
                          Peugeot 407 HDi 136 -04
                          Ex: E46 320i -00
                          Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93

                          Comment

                          • hednam
                            Bimmer Fanatic
                            • Mar 2006
                            • 959

                            #28
                            Mitä yleensä tapahtuu ku ruuvaat jotai kiinni ja toisella puolella on öljyä tai nestettä, puristuu pois. Ja tuskin sitä välystäkään tuu, ja tuskin laakeritkaan menis tuon takia päällekkäin. Mutta kaikki omalla tyylillä

                            2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!

                            Comment

                            • bemu2000
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2003
                              • 17799
                              • Jämsä

                              #29
                              Originally posted by hednam View Post
                              Mitä yleensä tapahtuu ku ruuvaat jotai kiinni ja toisella puolella on öljyä tai nestettä, puristuu pois. Ja tuskin sitä välystäkään tuu, ja tuskin laakeritkaan menis tuon takia päällekkäin. Mutta kaikki omalla tyylillä
                              kun puhutaan satkujen välyksistä, niin eihän se ihan sama ole... ei se kone siitä kiinni leivo, mutta miks tehdä väärin, kun voi helposti tehdä myös oikein??? mutta kaikki ei vaan tunnu millään ymmärtävän...
                              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                              Vanteet edullisesti
                              Nostureita ja rengaskoneita

                              Comment

                              • Spetke
                                Bimmer Enthusiast
                                • May 2005
                                • 3452
                                • Janakkala

                                #30
                                Niin kai sitten seuraavassa remontissa luttaatte lohkossa olevat kansipultin reiätkin täyteen öljyä varmuuden vuoksi ettei pultit jämähdä kiini. Ja avo't pultit momenttiin
                                ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎