Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20b20 le-jet ei saa bensaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mikk-
    BTCF Member
    • Jan 2011
    • 144
    • 21270

    #31
    Tuliko tähän koskaan ratkaisua?? Itsellä täysin vastaava vika eli suuttimet ei aukea. Suuttimille tulee virta, ja koneen saa käyntiin kun ottaa boxin irti ja maadoittaa itse nuota kahta pinniä jotka pitäisi maadoittaa suuttimia.

    Tämä ilmeisesti sai kierrosluvun tiedon puolan - navalta? No siihenkin kokeiltu väliin tehdä johto, tuloksetta. Releet paikallaan ja pumppu pyörii, mitä seuraavaksi?
    Tig hitsausta Tku/lähialueet
    RST/HST/Musta/Alu
    0449736706
    IG @mikkommmmm

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16419
      • Asikkala

      #32
      Boksi paskana.

      Comment

      • Mikk-
        BTCF Member
        • Jan 2011
        • 144
        • 21270

        #33
        Originally posted by jr66 View Post
        Boksi paskana.
        kolmella eri boksilla kokeiltu, ei ole.
        Tig hitsausta Tku/lähialueet
        RST/HST/Musta/Alu
        0449736706
        IG @mikkommmmm

        Comment

        • jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16419
          • Asikkala

          #34
          Originally posted by Mikk- View Post
          kolmella eri boksilla kokeiltu, ei ole.
          Ja se pieni kolmenapainen liitin kiinni boksissa siinä piuhassa mikä lähtee mittaristolle päin ?

          Comment

          • Mikk-
            BTCF Member
            • Jan 2011
            • 144
            • 21270

            #35
            Kyllä.

            Ecu kiinni, ecun viereinen 3napainen liitin kiinni, suuttimiin tulee +12v, puola vaihdettu varmasti toimivaan, monitoimirele(tjsp) vaihdettu varmasti toimivaan, imusarjan alta suuttimien maat kiinni, IMM kiinni, kaikki sen kyljessä olevat alipainenippelit kiinni ja ecun maadotukset katottu piippailtu läpi ja maadoittaa.

            Bensapumppu on tällähetkellä suoraan johdoilla akusta (joojoo paska viritys mutta nyt toimii) koska tuohon releelle ei aluksi tullut ollenkaan bensapumpulle ohjausvirtaa (koska tekniikanvaihto 518->520i). Nyt tulee, mutta se on toistaiseksi jatkuvaa koska en ole vielä saanut haettua relettä joka ohjaisi sen antamaan sitä virtaa ainoastaan kun autossa on virrat päällä.

            Tästä päästäänkin siihen että onko tuossa 518:ssa vielä jotain mitä tarvitsee patentoida jotta ruiskukone toimisi tässä??

            Edit: Uuden releen kanssa toimii bensapumppukin "niinkuin pitää", eli virrat päälle -> pumppu pyörii jne. Nyt vielä kun saisi suuttimet auki..?

            Tuolla on nyt ollut 3 eri ecua, 3 eri bensapumpun relettä, 3 eri päärelettä, 2 eri puolaa, imusarjan alle tuleviin suuttimien johtoihin tehty lisämaadoitus, kone maadotettu kahteen paikkaan ja niin edelleen.

            Jos jollain on jotain ideoita niin heittäkään ihan vapaasti, autokin on tuolla raumalla niin sitäkin saa tulla ihmettelemään.
            Last edited by Mikk-; 20-05-2013, 22:28.
            Tig hitsausta Tku/lähialueet
            RST/HST/Musta/Alu
            0449736706
            IG @mikkommmmm

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎