Elikkä moottorina on m20b20 jossa le-jet ruisku. Ongelmana on että suuttimet eivät avaudu eikä siten tule bensaa palotilaan. Mistähän tällaista ongelmaa kannattaisi alkaa purkamaan. Tarvitseeko suuttimet / ruiskunohjaus tietoa kaasuläppä anturilta eli vaikuttaako jos kaasuläppä anturi on poissa käytöstä? Kertokaa hyviä vinkkejä miten kannattaa alkaa vikaa etsimään. Kipinä tulee mutta bensaa ei. Minkä väriset johdot menee kaasuläppä anturille ja missä järjestyksessä? 3 johtoa ilmeisesti? Itsellä siinä olisi puna/valkoinen, musta/ruskea sekä joku toinen ruskea johto mitkä ilmeisesti olisivat menossa anturille. Mihin järjestykseen nämä pitäisi laittaa anturin pistokkeeseen? Liitintä minulla ei ole. Ainakin 2 näistä johdoista menee ruiskunohjaus boxille. Auttakaa miestä mäessä että saadaan mopedi tulille.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b20 le-jet ei saa bensaa
Collapse
X
-
Originally posted by Vilikki View PostBensapumppu toimii kyllä. Missä on noiden suuttimien maadoitus paikka? Virtakynällä kokeillessa ei tullut virtaa suuttimien liittimille elikkäs sähköissä vikaa..
Katso seuraavaksi boksin liitennät hanskalokerossa, kipinähän toimii ilman boksiakin LE-jetissä...tai sitten muistan väärin.
t.Ville
Comment
-
-
Ööh... suuttimille tulee + virta, ja suuttimia aukaistaan/suljetaan maata katkomalla.
näin ainakin l-jetissä.
Last edited by Axum; 02-12-2006, 16:00.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by Axum View PostÖöh... suuttimille tulee + virta, ja suuttimia aukaistaan/suljetaan maata katkomalla.
näin ainakin l-jetissä.E53 X5 3.0d -06 Black Sapphire Metallic - E30 325i A -89 Luxorbeige Metallic - E30/16 325iX A -89 Lachssilber MetallicEX.E39/2 525d A T -04 Black Sapphire Metallic - E34/2 525i T -95 - E30/16 325iX A -91 - E30 320i -87 - E36 316i -91
Comment
-
-
Noniin nyt on laitettuna monitoimirele paikalleen ja lyhyen aikaa tarttailtu mutta ei vielä hörähtänyt tulille. Pitänee huomenna hinailla sitä hieman ja kokeilla pyörittää moottoria kun pitkään seisonut niin kestää saada ilmat pois järjestelmästä. Tuossa taistelun tuoksinnassa tuli katseltua virtakynällä ja todettua että suuttimen molemmille pinneille tulee virta kun pyörittää moottoria startilla / on virrat päällä. Onko tämä normaalia? mistä suuttimet maadottuu? suuttimen rungosta? Jospa sen saisi käymään vielä tällä vuosituhannella.BMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
-
Elikkäs asioita jotka kummastuttaa:
1. Suuttimet eivät maadoitu. (suuttimen liittimeen tulee molempiin napoihin virtaa...miten mahdollista?)
2. Suuttimelle tulee ruskea / valkoiset johdot kun taas maadoitus pisteessä johdot ovat pelkät ruskeat. Käykö nämä johdot jossain vai meneekö suoraan maadoitus pisteestä suuttimen liittimelle?
3. Voiko olla että ruiskun boxille menee väärin jatkuva virta ja maa? Miten niiden pitäisi mennä?
4. Mitkä johdot ruiskun boxilta menee suuttimille? Montako johtoa? Onko boxin ja suuttimien välillä jtn palikkaa missä johtojen pitäisi käydä?
Ongelmanahan on että suuttimet eivät maadoitu eikä siten aukea ollenkaan jolloin palotilaan ei mene bensaa eikä auto käynnisty. Moottori on m20b20 l- ja le-jetin risteytys. Neuvokaa jos sen käymään saisi ilman että tarttee laittaa kaasuttimia ruiskun tilalle. Rocla ja muggo varmaan osaa kertoa lisää sähköistä?? Tai ainakin osien alkuperästä.BMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
Comment