Jos tossa nettiauton ilmotuksessa on kaikki mitä tohon on laitettu ni ei saa ikinä ei ikinä 500konia irti. Noi suuttimetkin on jo pienet ja ei vakiosta koneesta saa millään sellasia tehoja ja toi vakio ruisku ei tasan varmaan toimi enää tollasiss tehoissa,vaikka on kuin uudelleen ohjelmoitu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
is:n turbotus?? vai 325 turbotus
Collapse
X
-
Originally posted by jmp2002 View PostIhme kun ei myynti ilmoon laita oikeita tehoja sitten :think:think*
jos ny puhutaan samasta autosta
ja omistaja voi itsekkin kertoa totuuden... kun vaikka mitä siitä kuului...
Tuosta ilmoituksesta pisti silmään yks asia aika terävästi
"iso ilmamassa mittari (535)"
500 heppaa? ei ikinä..
Ei voida puhua vakavalla naamalla virittämisestä ja ilmamäärämittarista samaan aikaan...Last edited by Makkiver; 25-12-2006, 05:28.
Comment
-
-
is olisi mielenkiintoinen jos sen alakerta ja yläkerta on tehty kestämään sen 7000 kierrosta Voi olla potentiaalinen.
toisaalta vaikea ehkä löytää osia?
OT: eikö suomessa sitten löydy enemmän noita tehokkaita M10 koneisia?Käyttis 2022 330e xDrive M sport
Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva
http://velkakello.fi/
Ystävä myy e23,e24,e30,e34,e36 jne. esitteitä/kirjallisuutta
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=405486
Comment
-
-
Originally posted by peeämwee View Postis olisi mielenkiintoinen jos sen alakerta ja yläkerta on tehty kestämään sen 7000 kierrosta Voi olla potentiaalinen.
toisaalta vaikea ehkä löytää osia?
OT: eikö suomessa sitten löydy enemmän noita tehokkaita M10 koneisia?
Comment
-
-
Originally posted by arosuzi View PostEntinen omistaja ei kirjoittele tänne. Penkitetty muistaakseni 0,8bar 460hv. Ja tie liikenteessä 1,5bar ahdoilla ollut. Samanen auto kumminkin. Aivan sairas laite. Uskomattomin stoori/huhu mikä tästä autosta liikkuu on rauma-pori välillä ajettu kisa jossa turbo-busan ohi kyseinen auto on mennyt busan mittarin näyttäessä 290... uskokoon ken tahtoo.
Anteeksi paha OT Bullshit.
EDIT: Tiedot perustuvat kaverin puheisiin joka on erittäin hyvä tuttu/kaveri kyseisen bmw:n rakentajan kanssa. Minä en näitä stooreja ole vielä uskonut kun en ole itse nähnyt.TIG hitsaukset. Alumiini, RST, musta yms. + koneistukset, sorvaus, jyrsintä.
Pakoputkisto osat RST, Hitsattavat kierreholkit, Vanteiden korjaukset yms.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postmutta miten is:n alakerta kestää sen 7000 kierrosta esim. 250hv:lla :think
Kuinkas noi m20 koneet esim. 2,5 tai 2,7 kampuralla ja vakio veiveillä + männillä kestää kierroksia, jos voima moottorista haaveilee?
Jotain noita roadsport incar videoita kattellut, niin taitaa sen 7500rpm vielä pysyä romut sisällä eta kampurallakin...TIG hitsaukset. Alumiini, RST, musta yms. + koneistukset, sorvaus, jyrsintä.
Pakoputkisto osat RST, Hitsattavat kierreholkit, Vanteiden korjaukset yms.
Comment
-
-
Originally posted by C caddy View PostKuinkas noi m20 koneet esim. 2,5 tai 2,7 kampuralla ja vakio veiveillä + männillä kestää kierroksia, jos voima moottorista haaveilee?
Jotain noita roadsport incar videoita kattellut, niin taitaa sen 7500rpm vielä pysyä romut sisällä eta kampurallakin...
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Posten puhunutkaan mistään m20 motista, vaan m40/m42:sta, minkä kestävyydestä ei tunnu kellään olevan todellista tietoa...
Niin joskos jollain kokemuksia korkealle kiertävistä m20 moottoreista. Mitä ne kestää...TIG hitsaukset. Alumiini, RST, musta yms. + koneistukset, sorvaus, jyrsintä.
Pakoputkisto osat RST, Hitsattavat kierreholkit, Vanteiden korjaukset yms.
Comment
-
-
Originally posted by arosuzi View PostRaumallakin oli jopa yksi vielä n. kuukausi sitten
Autosta penkitettiin 330hv @0,9bar (dynovideokin löytyy koneelta) ja auto oli juuri hiljattain uuden omistajan epäillessä essonbaaribullshittiä, tarkistettavana eräällä turbopajalla jossa myös todettiin huhujen olevan sitä ehtaa itteensä; esson baaria.
tunnen auton rakentaneen entisen omistajan ja tiedän myös hepun joka tuota urbaania legendaa viljelee.
Onhan se 330hv:kin jo tehoihin tottumattomalle vitusti voimaa, ja varmasti menee läpi teinitikkareille jos sanoo että sen tehoisessa laitteessa onkin 500hv. tuntuu menevän valitettavan hyvin muillekin kuin teinitikkareille
EDIT: suosittelisin penkittämään autoja jossain muualla kuin Tallikedon ABC:llä, vaikkakin sieltä kuultujen varmojen tietojen mukaan omassa entisessä 200sx:ssäkin oli yli 500hv. Ja vieläpä vakio sisuskaluillaLast edited by pepemon; 28-12-2006, 00:05.
Comment
-
-
Originally posted by pepemon View Postvoi jeesus, kuinka jengi jaksaa vääntää tästä legendaa ABC:n baarissa ?
Autosta penkitettiin 330hv @0,9bar (dynovideokin löytyy koneelta) ja auto oli juuri hiljattain uuden omistajan epäillessä essonbaaribullshittiä, tarkistettavana eräällä turbopajalla jossa myös todettiin huhujen olevan sitä ehtaa itteensä; esson baaria.
tunnen omistajan ja tiedän myös hepun joka tuota urbaania legendaa viljelee.
Onhan se 330hv:kin jo tehoihin tottumattomalle vitusti voimaa, ja varmasti menee läpi teinitikkareille jos sanoo että sen tehoisessa laitteessa onkin 500hv. tuntuu menevän valitettavan hyvin muillekin kuin teinitikkareille
EDIT: suosittelisin penkittämään autoja jossain muualla kuin Tallikedon ABC:llä, vaikkakin sieltä kuultujen varmojen tietojen mukaan omassa entisessä 200sx:ssäkin oli yli 500hv. Vakio sisuskaluilla
Mutta tuohon m42 koneeseen, siinähän on jo vakiona paremmat alakerran hilut kun esim. m40 tai m20 koneissa joten pitäis ilmeisesti kestääkin suht hyvin pikkupaineilla...1,5 ja ylöspäin!
Comment
-
Comment