Announcement

Collapse
No announcement yet.

is:n turbotus?? vai 325 turbotus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • turboix
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 581
    • p-laidun

    #31
    Jos tossa nettiauton ilmotuksessa on kaikki mitä tohon on laitettu ni ei saa ikinä ei ikinä 500konia irti. Noi suuttimetkin on jo pienet ja ei vakiosta koneesta saa millään sellasia tehoja ja toi vakio ruisku ei tasan varmaan toimi enää tollasiss tehoissa,vaikka on kuin uudelleen ohjelmoitu.
    Last edited by turboix; 25-12-2006, 02:25.
    BMW E46 330dA touring -00
    BMW e30 325tbo -86
    BMW e30 323ia cabriolet -83
    BMW e30 318i touring -89

    Comment

    • Makkiver
      Bimmer Rookie
      • Feb 2005
      • 140

      #32
      Originally posted by jmp2002 View Post
      Ihme kun ei myynti ilmoon laita oikeita tehoja sitten :think:think*

      jos ny puhutaan samasta autosta


      ja omistaja voi itsekkin kertoa totuuden... kun vaikka mitä siitä kuului...

      Tuosta ilmoituksesta pisti silmään yks asia aika terävästi
      "iso ilmamassa mittari (535)"
      500 heppaa? ei ikinä..

      Ei voida puhua vakavalla naamalla virittämisestä ja ilmamäärämittarista samaan aikaan...
      Last edited by Makkiver; 25-12-2006, 05:28.

      Comment

      • bmwm5e28
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2003
        • 474
        • suomusjärvi

        #33
        Ahda m42 ni kuullaan kokemuksia
        Gentlemen prefer Blondes

        Dodge Challenger R/T 1970


        ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
        315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.

        Comment

        • timpa
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2006
          • 257
          • Akaa

          #34
          Jep toi is varmaan kannattaskin ahtaa.Siinä on varmasti potenttiaalia siihen touhuun.Kaverin piti aloittaa sellanen projekti mut auto meni myyntiin...
          speed limits are for pussies

          Comment

          • peeämwee
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2006
            • 1822
            • I sink hell

            #35
            is olisi mielenkiintoinen jos sen alakerta ja yläkerta on tehty kestämään sen 7000 kierrosta Voi olla potentiaalinen.

            toisaalta vaikea ehkä löytää osia?

            OT: eikö suomessa sitten löydy enemmän noita tehokkaita M10 koneisia?
            Käyttis 2022 330e xDrive M sport
            Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
            A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva
            http://velkakello.fi/

            Ystävä myy e23,e24,e30,e34,e36 jne. esitteitä/kirjallisuutta
            https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=405486

            Comment

            • bemu2000
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 17799
              • Jämsä

              #36
              Originally posted by peeämwee View Post
              is olisi mielenkiintoinen jos sen alakerta ja yläkerta on tehty kestämään sen 7000 kierrosta Voi olla potentiaalinen.

              toisaalta vaikea ehkä löytää osia?

              OT: eikö suomessa sitten löydy enemmän noita tehokkaita M10 koneisia?
              mutta miten is:n alakerta kestää sen 7000 kierrosta esim. 250hv:lla :think
              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
              Vanteet edullisesti
              Nostureita ja rengaskoneita

              Comment

              • ViperHawk
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2005
                • 312
                • Joensuu

                #37
                Tuossa on tietoa M42 koneesta. Tässä saksaksi.

                Ennen virittämistä tietysti kannattaa tehdä koneremontti. Uusi ainakin männänrenkaat, laakerit ja nostajat. :think
                E30 -90 320i

                Comment

                • tubitus
                  Bimmer Rookie
                  • Feb 2004
                  • 58

                  #38
                  Niin kyllä paljon haukuttiin m40 moottoria, mutta kyseessä oli kuitenki m42 mosa..
                  No todennäkösesti tullaan testaan tommosta m20 koneista.. On ainakin parempi tarjonta varaosissa niin uusien kun vanhojen osien suhteen..
                  Oha se helmi

                  Comment

                  • C caddy
                    Bimmer Rookie
                    • Jan 2006
                    • 47

                    #39
                    Originally posted by arosuzi View Post
                    Entinen omistaja ei kirjoittele tänne. Penkitetty muistaakseni 0,8bar 460hv. Ja tie liikenteessä 1,5bar ahdoilla ollut. Samanen auto kumminkin. Aivan sairas laite. Uskomattomin stoori/huhu mikä tästä autosta liikkuu on rauma-pori välillä ajettu kisa jossa turbo-busan ohi kyseinen auto on mennyt busan mittarin näyttäessä 290... uskokoon ken tahtoo.

                    Anteeksi paha OT Bullshit.

                    EDIT: Tiedot perustuvat kaverin puheisiin joka on erittäin hyvä tuttu/kaveri kyseisen bmw:n rakentajan kanssa. Minä en näitä stooreja ole vielä uskonut kun en ole itse nähnyt.
                    Jepjep.. 3.62 perävälityksellä ja 5v. getrag luultavasti. 300km/h tarvii varmasti jo 8000-8500 kierrosta moottorista.. tai jopa enemmänkin. Ei nyt jaksa laskea, mutta hurjalta tuntuisi
                    TIG hitsaukset. Alumiini, RST, musta yms. + koneistukset, sorvaus, jyrsintä.
                    Pakoputkisto osat RST, Hitsattavat kierreholkit, Vanteiden korjaukset yms.

                    Comment

                    • C caddy
                      Bimmer Rookie
                      • Jan 2006
                      • 47

                      #40
                      Originally posted by bemu2000 View Post
                      mutta miten is:n alakerta kestää sen 7000 kierrosta esim. 250hv:lla :think

                      Kuinkas noi m20 koneet esim. 2,5 tai 2,7 kampuralla ja vakio veiveillä + männillä kestää kierroksia, jos voima moottorista haaveilee?
                      Jotain noita roadsport incar videoita kattellut, niin taitaa sen 7500rpm vielä pysyä romut sisällä eta kampurallakin...
                      TIG hitsaukset. Alumiini, RST, musta yms. + koneistukset, sorvaus, jyrsintä.
                      Pakoputkisto osat RST, Hitsattavat kierreholkit, Vanteiden korjaukset yms.

                      Comment

                      • bemu2000
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2003
                        • 17799
                        • Jämsä

                        #41
                        Originally posted by C caddy View Post
                        Kuinkas noi m20 koneet esim. 2,5 tai 2,7 kampuralla ja vakio veiveillä + männillä kestää kierroksia, jos voima moottorista haaveilee?
                        Jotain noita roadsport incar videoita kattellut, niin taitaa sen 7500rpm vielä pysyä romut sisällä eta kampurallakin...
                        en puhunutkaan mistään m20 motista, vaan m40/m42:sta, minkä kestävyydestä ei tunnu kellään olevan todellista tietoa...
                        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                        Vanteet edullisesti
                        Nostureita ja rengaskoneita

                        Comment

                        • C caddy
                          Bimmer Rookie
                          • Jan 2006
                          • 47

                          #42
                          Originally posted by bemu2000 View Post
                          en puhunutkaan mistään m20 motista, vaan m40/m42:sta, minkä kestävyydestä ei tunnu kellään olevan todellista tietoa...
                          Juu, heitinkin vain jatkokysymyksen m20 moottorista, kun aikaisemmin puhuttiin, että m42 kellari suunniteltu kestämään 7000rpm.
                          Niin joskos jollain kokemuksia korkealle kiertävistä m20 moottoreista. Mitä ne kestää...
                          TIG hitsaukset. Alumiini, RST, musta yms. + koneistukset, sorvaus, jyrsintä.
                          Pakoputkisto osat RST, Hitsattavat kierreholkit, Vanteiden korjaukset yms.

                          Comment

                          • salamanteri
                            Bimmer Rookie
                            • Mar 2003
                            • 57
                            • Kokkola

                            #43
                            Täällä olis tarkotus laitta kuivain tuon m42 koneen kylkeen, saas nähä miten käy??
                            Kiva kokeilla kun ei ole niin paljo rakenneltu moottori tyyppi, mut kaikki tieto olis tarpeen, siis tuohon koneeseen liittyen!!
                            Eiköhän tuosta varmuudella sen +140hv saa irti )

                            Comment

                            • pepemon
                              Bimmer Fanatic
                              • Mar 2003
                              • 244
                              • Rauma

                              #44
                              Originally posted by arosuzi View Post
                              Raumallakin oli jopa yksi vielä n. kuukausi sitten
                              voi jeesus, kuinka joku voi ihan oikeasti edes likimain uskoa näin uskomatonta legendaa?

                              Autosta penkitettiin 330hv @0,9bar (dynovideokin löytyy koneelta) ja auto oli juuri hiljattain uuden omistajan epäillessä essonbaaribullshittiä, tarkistettavana eräällä turbopajalla jossa myös todettiin huhujen olevan sitä ehtaa itteensä; esson baaria.

                              tunnen auton rakentaneen entisen omistajan ja tiedän myös hepun joka tuota urbaania legendaa viljelee.

                              Onhan se 330hv:kin jo tehoihin tottumattomalle vitusti voimaa, ja varmasti menee läpi teinitikkareille jos sanoo että sen tehoisessa laitteessa onkin 500hv. tuntuu menevän valitettavan hyvin muillekin kuin teinitikkareille

                              EDIT: suosittelisin penkittämään autoja jossain muualla kuin Tallikedon ABC:llä, vaikkakin sieltä kuultujen varmojen tietojen mukaan omassa entisessä 200sx:ssäkin oli yli 500hv. Ja vieläpä vakio sisuskaluilla
                              Last edited by pepemon; 28-12-2006, 00:05.

                              Comment

                              • salamanteri
                                Bimmer Rookie
                                • Mar 2003
                                • 57
                                • Kokkola

                                #45
                                Originally posted by pepemon View Post
                                voi jeesus, kuinka jengi jaksaa vääntää tästä legendaa ABC:n baarissa ?

                                Autosta penkitettiin 330hv @0,9bar (dynovideokin löytyy koneelta) ja auto oli juuri hiljattain uuden omistajan epäillessä essonbaaribullshittiä, tarkistettavana eräällä turbopajalla jossa myös todettiin huhujen olevan sitä ehtaa itteensä; esson baaria.

                                tunnen omistajan ja tiedän myös hepun joka tuota urbaania legendaa viljelee.

                                Onhan se 330hv:kin jo tehoihin tottumattomalle vitusti voimaa, ja varmasti menee läpi teinitikkareille jos sanoo että sen tehoisessa laitteessa onkin 500hv. tuntuu menevän valitettavan hyvin muillekin kuin teinitikkareille

                                EDIT: suosittelisin penkittämään autoja jossain muualla kuin Tallikedon ABC:llä, vaikkakin sieltä kuultujen varmojen tietojen mukaan omassa entisessä 200sx:ssäkin oli yli 500hv. Vakio sisuskaluilla
                                Samaa tarinaa tuo kuin se yleine et mun cossussa on 300hummaa!!

                                Mutta tuohon m42 koneeseen, siinähän on jo vakiona paremmat alakerran hilut kun esim. m40 tai m20 koneissa joten pitäis ilmeisesti kestääkin suht hyvin pikkupaineilla...1,5 ja ylöspäin!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎