Joku vanha autoseppä kertoi tossa että ladan kaasarin saisi sopimaan m10 koneeseen ? onkohan tämä mahdollista ja onko kellään kokemuksia ? Ja vielä onko mahdollista laittaa erillisellä katkaisijalla sähköinen automaatti ryyppy "käsikäyttöseksi" pierburgista ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10:iin Ladan kaasari ??
Collapse
X
-
M10:iin Ladan kaasari ??
E30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.Tags: None
-
-
Originally posted by O.Lehtinen View PostJoku vanha autoseppä kertoi tossa että ladan kaasarin saisi sopimaan m10 koneeseen ? onkohan tämä mahdollista ja onko kellään kokemuksia ? Ja vielä onko mahdollista laittaa erillisellä katkaisijalla sähköinen automaatti ryyppy "käsikäyttöseksi" pierburgista ?
Kaverilla oli e21 missä oli joku larpan kaasariKäyttis 530d
Ex: e21 6kpl - e36 7kpl - e30 5kpl - e28 4kpl - e3 1kpl - e24-3kpl e34-3kpl -1kpl E31 e39-1kpl
Comment
-
-
Originally posted by O.Lehtinen View PostJoku vanha autoseppä kertoi tossa että ladan kaasarin saisi sopimaan m10 koneeseen ? onkohan tämä mahdollista ja onko kellään kokemuksia ? Ja vielä onko mahdollista laittaa erillisellä katkaisijalla sähköinen automaatti ryyppy "käsikäyttöseksi" pierburgista ?BMW E46 330dA touring -00
BMW e30 325tbo -86
BMW e30 323ia cabriolet -83
BMW e30 318i touring -89
Comment
-
-
Jos ladan kaasarin meinaa laittaa niin kannattaa etsiä vanhemman 1600 lapasen kaasari jossa molemmat kurkut aukeaa mekaanisesti niin toimii.
Tuolla ladakerholla keskustelee kaveri Pöhö-Andrei nimellä niin se tuo myös uusia kaasareita venäjältä aikä maksa paljoa ja toimii varmasti
Ladan kaasarit ovat osittaisia kopioita weberin kaasareista
Ja mielestäni paras kaasari pierupurkin tilalle olis weber DGV toimii idiooti varmastiKun rakennat rakenna keralla kunnolla
Vikakoodien luku/nollailu 050-5301659 BMW:t ja myös muut merkit
Comment
-
-
Niin ja sitten vielä muistutuksena ettei tuo Ladan kaasutin käy pierburgin tilalle imusarjaan.
Eli jos et adapterihässääkkää mieli rakentaa, niin hankit vanhemman (02/e21/e12) imusarjan, niissä on Weber/Solex yms. vanha "yleisjako".
Ja tietenkin kannattaa katsoa että ottaa semmoisen sarjan, jonka kanavakoko vastaa kanteen, b20 moottoreissa kun on ollut isot kanavat, hyvin samanlaiset kuin myöhemmissä ruisku malleissa.
Tosiaan noista itä kaasuttimista on hyvinkin kahtaanlaista infoa tullut vastaan, tosin kaikki ovat sitä mieltä ettei ainakaan taloudellisin mehumaija maailmassa ole, tosin ryypyn hirttäneeseen pierburgiin verrattuna sekin voi olla parannus.
Aikanaan Ladamiehet minulle kertoivat, että käyttövarmuus ja taloudellisuus paranevat kun ladaan asentaa Fiatin vastaavastan kokoisella moottorilla olevasta mallista kaasuttimen.
Jos joku on noita uusia idän ihme kaasuttimia ostanut, niin kertokaapas kokemuksia.Olli.
Comment
-
-
ok.. kaverilla on kaksikin noita fiatin koneita 1600 vinkami ja sitte 2000 vinkami fiatin 131 mirafiorista niissä muistaakseni on ainakin toisessa kaasari ei muuta kun soittelemaan ja kyselemään laittelen ehkä sitten tuonne projektipuolelle juttua jos löytyy kaasari kiitoksia näistä infoista
Juurikin on ryyppy hirttänyt tosta pierupurkista ja vie bensaa semmoset 10-15litr/100km..
Itselläni oli pierpurkilla oleva kaasari kone johon vaihdoin 1.8i kannen ja L-jet ruiskun 318i:sta. "tekniikan luovuttajassa" oli sen verta hyväkuntoinen kori että veljeni alkoi siitä rakentamaan itelleen autoa niin siinä nyt jatkuu tuo minullakin ollut kaasari ongelma jos siihen nyt kokeilisi tuota ladan/fiatin kaasaria jos alkais vaikka pelittämäänLast edited by Osku; 28-12-2006, 15:10.E30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
Originally posted by Velho View PostJos ladan kaasarin meinaa laittaa niin kannattaa etsiä vanhemman 1600 lapasen kaasari jossa molemmat kurkut aukeaa mekaanisesti niin toimii.
Tuolla ladakerholla keskustelee kaveri Pöhö-Andrei nimellä niin se tuo myös uusia kaasareita venäjältä aikä maksa paljoa ja toimii varmasti
Ladan kaasarit ovat osittaisia kopioita weberin kaasareista
Ja mielestäni paras kaasari pierupurkin tilalle olis weber DGV toimii idiooti varmastiTallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
-
Hehee, mullakin on varastossa tuollainen Venäjänveeperi. Ihmettelin, ensin, että mikäs Weber se tämä on kun rungossa on valettuna CCCP.
Kaasari on kiinni M10:n 2litraisen imusarjassa. Ihan kelpokuntoinenkin vielä.
jos jotakuta kiinnostaa, koko paketti lähtee suht edullisesti..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Jep eli kaveriltani löytyi kuin löytyikin Fiatin kaasari 2litrasesta koneesta.. En sitten tiedä onko alkuperäinen mutta kuulemma siinä Weber lukee.. Katotaan mitä tästä saa aikaseksiE30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
Originally posted by O.Lehtinen View PostJep eli kaveriltani löytyi kuin löytyikin Fiatin kaasari 2litrasesta koneesta.. En sitten tiedä onko alkuperäinen mutta kuulemma siinä Weber lukee.. Katotaan mitä tästä saa aikaseksiEx: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
-
tää kyseinen kaasari olikin weber 34 DAT turbokäyttöön soveltuva...
kotona oiskin T03 ahdin lojumassaE30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
Mulla oli tuossa yhessä ritsassa korvattu alkuperänen semmosella larpan kaasarilla. Oli ainaki alsasta värkätty sovitepala välii ni ei ainakaa se suoraa käyny.. mutta älkää kysykö mistä larppanasta se oli kotosi!!Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
-
Täällä on 1502:ssa E21 316 kone johon on laitettu Lada Nivan kaasutin. Uusi ja hinta oli 60e kieppeillä Kurkut ehkä 30/32 ?? Noita kaasareita oli kahta mallia. Tavallisen ladan ? kaasarin toisiokurkut oli alipainekäyttöiset eli perseestä mutta nivassa on mekaaninen aukaisu toisiolle. Toimii
Kävi suoraan imusarjaan. Alkuperäisestä kaasarista ei tietoa. Jotain antureita siinä oli kuitenkin imusarjassa ja alipainekytkin siinä vesiblokissa. Kaasutin asentui paraiten kun sen laittoi "väärinpäin" eli vivustot tuli eteenpäin. Näin imuvaijeri tuli oikealle puolelle. Jostain vanhasta solexista löytyi uusi klipsi kaasuläpänakselille jotta sai vivut kiinni siihen.
Pistetääs parit kuvat aiheesta...And so it begins.
Comment
-
Comment