Eli mitäs näillä on eroa muuta kuin tuo imusarjaan kiinnitettävän laipan tiiviste joka on M50:ssä kotelon ja M52:sessa imusarjan puolella??
-Mikä on "putken" halkaisija läpän kohdalla, ja onko molemmissa sama??
-Entä vaijerien kiinnitykset ja vivusto??
-Missä firmassa/kenellä olisi mahdollista teettää "Big bore throttle body" eli porauttaa tuo kaasuläppäkotelo isommaksi ja uusi isompi läppä vastaamaan porattuja mittoja??
Ainakin tuon M52-kotelon saa porattua 3mm suuremmaksi jolloin virtaavuus paranisi huomattavasti. Mm. Alpinan B6:ssa on yhtenä päivityksenä hieman isompi kaasuläppäkotelo... Ajatuksena olis M50 imusarjan asennus M52B28-koneen kylkeen kaasuläppäkoteloineen päivineen ja porauttaa tuo kotelo suuremmaksi siinä samassa. Noita "toisen kotimaisen" kielen foorumeita lueskellessa tämä kotelon poraus on suosittu modaus mutta yo.kysymyksiin ei faktaa vielä löytynyt.
Ps.EI TEHDÄ TÄSTÄ IMUSARJAN VAIHDON "HYÖTY VS. HAITTA"-VÄITTELYÄ, KIITOS!
-Mikä on "putken" halkaisija läpän kohdalla, ja onko molemmissa sama??
-Entä vaijerien kiinnitykset ja vivusto??
-Missä firmassa/kenellä olisi mahdollista teettää "Big bore throttle body" eli porauttaa tuo kaasuläppäkotelo isommaksi ja uusi isompi läppä vastaamaan porattuja mittoja??
Ainakin tuon M52-kotelon saa porattua 3mm suuremmaksi jolloin virtaavuus paranisi huomattavasti. Mm. Alpinan B6:ssa on yhtenä päivityksenä hieman isompi kaasuläppäkotelo... Ajatuksena olis M50 imusarjan asennus M52B28-koneen kylkeen kaasuläppäkoteloineen päivineen ja porauttaa tuo kotelo suuremmaksi siinä samassa. Noita "toisen kotimaisen" kielen foorumeita lueskellessa tämä kotelon poraus on suosittu modaus mutta yo.kysymyksiin ei faktaa vielä löytynyt.
Ps.EI TEHDÄ TÄSTÄ IMUSARJAN VAIHDON "HYÖTY VS. HAITTA"-VÄITTELYÄ, KIITOS!
Comment