Originally posted by turboix
View Post
Vinkkejä m10 koneen virittämiseen?
Collapse
X
-
No kallista ja kallista jos 60egeä maksaa ni....
Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
-
Mistähän muuten sais niitä isompia epäkeskoja?? M-Sport ei ainakaa pysty toimittaan...Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
60egeä oli se Bodycoten Nitroc käsittely! Pelkkää Nokan Hionnan nykyhintaa en tiiä.Originally posted by ahtaja View PostLaita ne lash-capit venttiileille maksaa noin 3e 8kpl ja siihen hiottu nokka toi 60e niin ei ole paha hinta.TOIMII!Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
Olis sellanen muistikuva et markka aikaan nokan hionta oli 500-700mk, luultavasti nykyään jossain 100-150€ paikkeilla.Originally posted by S.Kaulaote View Post60egeä oli se Bodycoten Nitroc käsittely! Pelkkää Nokan Hionnan nykyhintaa en tiiä.BMW E46 330dA touring -00
BMW e30 325tbo -86
BMW e30 323ia cabriolet -83
BMW e30 318i touring -89
Comment
-
Taisi olla 300mk m10 nokan hionta aikanaan. Epäkeskot 150mk. Mun mielestä siinä oli joku pinnoite jotta se kestää paremmin, ainakin mulla kesti n.75tkm eikä mitään robleemaa.
Comment
-
Mulla oli kans tuo hiottu nokka, joka oli nitrattu ja kesti ainaki 200tkm, sit vaihoin autoa.. Mutta sanoivat, että nitrattu nokka joko kestää tai sitten ei kestä.
Aina ei onnistu.E34 535 tic
Ex:
E34 525 tds Touring
E30 320i Touring
E34 535i
E30 325i
E12 518
E30 316 -> 318i
Comment
-
Kylmäkosken erikoismoottorissa m42b18 nokka-akseleiden hionta+fosfatointi 220e.Gentlemen prefer Blondes
Dodge Challenger R/T 1970
ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.
Comment
-
No hyvä ja hyvää? Mitä nyt välillä nokkakulmissa eroja nokkien välillä, mutta ilmeisesti muuten ihan asiallisen oloisia.Originally posted by ahtaja View PostRintakarilla 80e hiominen+fosfotointi.Kestosta ei tietoa,kun kone ei käy vielä,mutta jälki on hyvää.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Kyllä ne ainakin viimeiset 2000km on kestäny/toiminu.Originally posted by Freak View PostMillaiset nokat tuli? Laadukkaat?
Ja mun mielestä laadukkaat.Last edited by bmwm5e28; 01-02-2007, 17:46.Gentlemen prefer Blondes
Dodge Challenger R/T 1970
ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.
Comment
-
nokka hommat on hanskassa ja sen asemaan tuli cat camssin 306 asteinen kepakko. nyt pitäis alkaa pruuvamaan sitä säätöihin. minkälaisia sytkähommia on patentoitu tuommosiin jos yritettäis saaha vaikka sen 140-150 kaakkia irti siitä? eli paljon kokonais ennakko ja mistä jouset soppelit. juu ja oishan se vielä kaasarin säätöki vielä mutta se ei varmaan ole ongelma ko on llambda ja hakee repullisen suuttimia! nii ja sitten mites menee ne johot kärjettömässä sytkässä ku siinä on kolme johtoa vielä hakemassa paikkaansa! eli sininen, keltanen ja ruskeea(ruskea siihen "diagnoosi pistokeeseen??) nin että palaakohan tuo poksi jos niitä johtoja menee räpeltään miten sattuu? tarvii varmaan virran ja maaton ja keltanen ja sinen on varmaan niitä, mutta kummin päin? tai sattuuko joku muistaan miten ne johot meni?
Comment
Comment