Originally posted by teemu272
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vinkkejä m10 koneen virittämiseen?
Collapse
X
-
Originally posted by Rocla View PostJos nuo 3 johtoa ovat siitä sytkäboksin perseestä lähteviä, niin laita ruskea maihin, jätä sininen irralleen ja keltaisen voit vetää vaikka kierroslukumittarin signaalinapaan, jos autossa on orkkis kiekkamittari niin tuo johto pitää vetää sopivaan liittimeen.
Comment
-
-
Originally posted by teemu272 View Postmutta mistä se sitten saa virtaa sinne ku ei sais puolallekkaan vetää plussaa kuulemma?kato siitä sytkäpoksista lähtee yhteensä 7 johtoa, vihreä(puola+) musta (puola -) sitten pari menee virranjakajaan ja ja sitten vielä sininen keltanen ja ruskea. niin pakkohan sinne on jompaan kumpaan tulla virta!!?? ja kyseessä on siemenssin poksi ja vissiinki bosshhhin jakaja??!
Ja tosiaan, jakajia valmistaa vain bosch, yksiköitä bosch(harvinainen m10 moottorissa) ja siemens.
Tarkemmat ohjeet: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=85536Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostNo minnekkäs se sitten se plussa vedetään jos ei puolan + napaan? eli boksin vihreän ja moottoritilan liittimeltä tulevan vihreän pitää mennä samaan paikkaan ja siitä johdosta pitää olla yhteys puolan + napaan, muuten ei kyllä kipinöi.
Ja tosiaan, jakajia valmistaa vain bosch, yksiköitä bosch(harvinainen m10 moottorissa) ja siemens.
Tarkemmat ohjeet: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=85536
Comment
-
-
Originally posted by teemu272 View Postnokka hommat on hanskassa ja sen asemaan tuli cat camssin 306 asteinen kepakko. nyt pitäis alkaa pruuvamaan sitä säätöihin. minkälaisia sytkähommia on patentoitu tuommosiin jos yritettäis saaha vaikka sen 140-150 kaakkia irti siitä? eli paljon kokonais ennakko ja mistä jouset soppelit. juu ja oishan se vielä kaasarin säätöki vielä mutta se ei varmaan ole ongelma ko on llambda ja hakee repullisen suuttimia! nii ja sitten mites menee ne johot kärjettömässä sytkässä ku siinä on kolme johtoa vielä hakemassa paikkaansa! eli sininen, keltanen ja ruskeea(ruskea siihen "diagnoosi pistokeeseen??) nin että palaakohan tuo poksi jos niitä johtoja menee räpeltään miten sattuu? tarvii varmaan virran ja maaton ja keltanen ja sinen on varmaan niitä, mutta kummin päin? tai sattuuko joku muistaan miten ne johot meni?E46 328i
REDLINE OILS
UUC Motorwerks
Comment
-
-
Originally posted by Martti.Kaij View PostAika rajun nokan oot menny keksimään meinaatko käyttää iha siviili ajossa? Nii tosta ku luin tätä läpi nii sulla ei oo tuplia vaa holleyn kaasari? Tiesitkö tuota nokkaa ostaessa että yli 300 asteisille nokille suositelllaan tuplakaasuttimia. Kyllä kai tuokin yhdistelmä toimii mutta voi olla että oisit saanut saman lopputuloksen loivemmallakin nokalla sillä toi 306 ei oo mikää nautinto ajaa, mahdollisesti tiesitkin sen jo mutta sanoinpas silti Itsellä on 299 cat cams ja sekin on vähän siinä ja siinä Ootko suunnitellu muute vaihtavas noita venojen jousia jäykempiin tai tuplajousiin? Toi 140 - 150 on ihan reallinen tavoite mielestäni. Itellä meni penkitys tänää hänex kiitos pakkasen ja 5 v vanhan akun onko sulla peltisatsia tossa?
Comment
-
-
Originally posted by teemu272 View Postjuu ei tule siviili ajoon. jääradalle pitäis vielä keretä ajamaan. kyllä tuo varmaan riittää tuo holley, uskoisin ainaki 38/38 eikä ole vaiheittain aukeava. pitäis alkaa nyt viikonloppuna taikomaan seoksia ja virranjakajaa kohilleen. juu on peltisatsi ja laittelin vähän isompaa putkea. tarkotus olis laittaa tuplat tai sitten ruisku, jos vain joskus taloudellinen tilanne sallii ei ole vielä jäykempiä jousia mutta on suht uuet alkuperäiset, niillä pitäis pärjätä jos ei jostain löydä edullisesti noita jousia. ja sitten kytkimelle pitäis tehä kans jotain mutta se katotaan sitten ko on vanha poltettu ja samalla vauhtipyörästä siivua pois.E46 328i
REDLINE OILS
UUC Motorwerks
Comment
-
-
Originally posted by Martti.Kaij View PostJoo no mää jo aattelinki Tietääkseni noi vakio jouset o iha toimivaa tavaraa näissä moteissa. onko kantta muotoiltu mitenkää? Ja sit myöhemmin laitat tuplat nii muuttuu äänetki kunnollisiksi, et kuulostaaki joltaki
Siinä on vinkki jos haluaa vaihtaa ne jouset järkevään hintaan.Nykyinen: Audi S6 4.2 V8
Ex autot: Peugeot 205 1.9GTI, Ford Escort 1.6GL, Seat Ibiza 1.5 SXI, BMW E30 316 2.3, Audi Coupe GT 2.0, BMW M5, BMW E30 323 M20B25, BMW E30 316 1.8, Volvo S40 2.0, BMW E36 328 Coupe, Alfa 156 2.0 JTS, Audi A4 1.8T Quattro, BMW Z3 2.8
Comment
-
-
Originally posted by keksa23 View PostJään mielenkiinnolla odottamaan..... joskos venttiili/mäntäremppaa
tiedossa.... kunhan parkasee tuonne 8000 paremmalle puolelle,
ellei sitä ennen tule kanki kattoon et kuka mua heiluttaa
EI HERNEITÄ....
Comment
-
-
Originally posted by Freak View PostJaahas. No, millaiset ne on? Asteet ja nostot?Gentlemen prefer Blondes
Dodge Challenger R/T 1970
ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.
Comment
-
-
kipuna hukassa!!!
:think eli ei tule nyt sitten enään kipinää ko vaihoin kärjellisestä kärjettömään. eli puola toimii jakaja toimii ja poksi toimii. eli ilmeisesti johdot on väärin päin. laittelin poksin johdot niin että: vihreä->puolanplussa ja siihen virta kaveriksi, musta-> puolan miinus, ruskea-> maa, keltainen ja sininen lojuu irti. eli jos noin ei mee johdot niin miten ne sitten menee? eikös "rocla" neuvonut noin? ku ei tule puolalta es kipinää! ja virta tulee puolan plussaan! sytkä on kohallaa ja virranjakaja, puola ja poksi on otettu toimivasta autosta! eli nyt pikaisesti uutta sähkökaaviota peliin, kiiitooos!
Comment
-
Comment