Sain netistä tietoa mun turbosta että sen maksimisyöttö on 0.60-0.65 Kg/cm2.. Että kuinka paljon heppoja tulis jos laittaisin sitä m10b18:iin? Riittääkö 200hpeen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Turbon käyttökelpovuus
Collapse
X
-
Originally posted by piru View PostSain netistä tietoa mun turbosta että sen maksimisyöttö on 0.60-0.65 Kg/cm2.. Että kuinka paljon heppoja tulis jos laittaisin sitä m10b18:iin? Riittääkö 200hpeen?
Rautalangasta: oletetaan, että koneen hengityksessä ei ole ongelmia. Ylipainetta on koneissa a ja b sama 0,6 bar samalla kierrosluvulla. Ilmamäärässä on kuitenkin melkoinen ero, jos a:n iskutilavuus on 1,8L ja b:n 9,0L
Eli jospa kertoisit suoraan turbon mallin tai etsisit kompressorikartan. Mikäli kyseessä on uudehko Garrett, niin valmistajan sivuilla noita löytyy jonkin verran. Katsellaan sitten lisää..
-
-
Se tuli kaupan päälle ku kaveri osti auton, ostin sitä sitten 60€ eurolla ku se vaatii pieni remontti. Tarvitsen vielä painekellon ja ic sekä Dumpvalve..
Voiko muuten pistä sitä vakio pakosarjaan jos ei ole hirveesti painetta (0,2bar?) ??
Projekti on -> 280-290asteinen nokka, porattu kansi, l-jetronic ruisku m30 ilmanmäärämittarilla sekä suuttimella, vakiot kansitiiviste+männät. Jos kone ei kestää nii siihen sitten vaan mahlen männät 9:1, tasapainoa, ja painetta lisää
Comment
-
-
Originally posted by muuris View PostKuvista päätellen molemmat luokkaa 53mm. Olettaen että sulla on pohjana about vakio E30 316 pannu niin tuon turbon varmaan saa välttävästi toimimaan, mutta turhan iso se on noille tehotavotteille.Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
-
Originally posted by S.Kaulaote View PostSiis tuosta kuvasta päätellen toi kompura on jotaa 35-40mm!? :think Ei mun mielestä tommosella tee mitään näissä Bemarin virityksissä..
Comment
-
-
Originally posted by timpa View Postosta siihen kunnon ahdin ni ei tartte tapella sen kans
Comment
-
Comment