E34 M5 3.8 nyt tarvitsisi tietoa sellaisilta ketkä ovat tehneet konepokan kyseiseen keksintöön eli oletteko käyttäneet vanhoja kannen pultteja vai uusineet remontin yhteydessä, eikä mitään tis tai autodata höpötyksiä vaan tosielämän kokemuksia, meinaan sen verran kallis remontti että ei viitsis toiseen kertaan tehdä.
M5 Kannenpultit
Collapse
X
-
Eikös siinä yhteydessä kannattas laittaa ihan varmuudeksi ja omaksi mielenrauhaksi uudet kannen pultit?-------------------------
E39 523i
E36 Cabi `96 m-sport
E30 320i
W126.022 280SE kesäautona 1985
VW Polo Firstline 1.4 MPI 2001
MB E200 CDI 2002
*************************
Polaris OutLaw 500cc `06
Tälle poliisimaija jäi Vesijärven jäällä.
SkiDoo MX-Z 1000cc Renegade `06
MYYDÄÄN: E46 BUSINESS RDS SOITIN
-
-
Originally posted by Juspa View PostJuu kyllä kannenpultit kannattaa joka kerta vaihtaa kun ne vanhat on venyneetbut surely a Volvo should not be able to keep up with an M5 in a straight line?!
Comment
-
-
Originally posted by Pek-si View PostYksi 3.6l kone kasattiin vanhoilla pulteilla kansipokan jälkeen ja hyvin on näyttänyt toimivan, mutta asiaan uudet pultit paikallisessa merkkipuljussa maksaa 103€ ja siitä 10% ale niin eipä tässä konkurssissa enää summa tunnu missään joten uutta tilalle (eipähän mene tämän takia yö unet) Tietääkö kunkaan onko pultit ns. venyvää mallia vai ei?
Comment
-
-
Kaivellaas tämmönen ylös...Onkohan kenelläkään varmaa tietoa tästä aiheesta? Ainakaan tehtaan korjausopas ei puhu pulteista mitään, vaikka yleensä on mainittu, jos jokin palikka ehdottomasti pitää vaihtaa...
Ja nyt ei tarvita tietoa kannattaako pultit vaihtaa vai ei, vaan onko ne ehdottomasti pakko vaihtaa.
Comment
-
-
Originally posted by Kiree äMMä View PostKaivellaas tämmönen ylös...Onkohan kenelläkään varmaa tietoa tästä aiheesta? Ainakaan tehtaan korjausopas ei puhu pulteista mitään, vaikka yleensä on mainittu, jos jokin palikka ehdottomasti pitää vaihtaa...
Ja nyt ei tarvita tietoa kannattaako pultit vaihtaa vai ei, vaan onko ne ehdottomasti pakko vaihtaa.
Comment
-
-
Itse en viime kesänä vaihtanut pultteja kun kannen käytin auki paniikkiaikataululla...
Virtalan Risto antoi sellaisen vinkin että vääntää viimeistelykierretapilla kansipultinjengat lohkon pohjaan saakka ja volkkarin dieselin venyvät pultit, volkkarin momenteilla, kuulemma hyväksi havaittu kikka.E70 3.0SD -08
.................................................. ................................
Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro RS 6.2 LS3 S/C -70
Comment
-
Comment