Mitattiin tuossa aiemmin kyseisen auton ilmamäärämittari. Ohmimäärä muuttui koko matkalla, mutta jotenkin nurinkurisesti. Alussa oli matala, keskellä korkea ja lopussa matala. Testattiin samalla kahdesta muusta mittarista, jotka tosin olivat l-jetin (parempien puutteessa) mutta niissäkin asteikko meni samalla tavalla. Näin ollen itse mittarin oletettiin olevan kunnossa.
Lämpöanturin arvot on just niin kuin pitääkin.
Kun röpötys alkaa tyhjäkäynnillä, lambdan näyttää arvoksi 0,8. Normaalissa toiminnassa se on 0,7 ja moottorijarrutuksessa menee nollaan. Muuten ruisku tuntuu toimivan täysin normaalisti. Eli lambda toimii, vaihdettu uusi.
Lämpöanturin arvot on just niin kuin pitääkin.
Kun röpötys alkaa tyhjäkäynnillä, lambdan näyttää arvoksi 0,8. Normaalissa toiminnassa se on 0,7 ja moottorijarrutuksessa menee nollaan. Muuten ruisku tuntuu toimivan täysin normaalisti. Eli lambda toimii, vaihdettu uusi.
Comment