eli ongelmana on koneen lämpeneminen, auto työntää syylärin ylivuoto letkusta nesteet pihalle kun auto on tyhjäkäynnillä mutta liikkeelle lähdettäessä ei tällaista tapahdu, ilmaa ei järjestelmässä pitäisi olla ,nestettä olen lisännyt aina sinne kun on vajunut... missä vika??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m10b18 lämpenee
Collapse
X
-
Originally posted by [biohazard] View Posteli ongelmana on koneen lämpeneminen, auto työntää syylärin ylivuoto letkusta nesteet pihalle kun auto on tyhjäkäynnillä mutta liikkeelle lähdettäessä ei tällaista tapahdu, ilmaa ei järjestelmässä pitäisi olla ,nestettä olen lisännyt aina sinne kun on vajunut... missä vika??
-
-
Originally posted by B-Tuning View Postitellä oli sama homma ja syynä voi olla ilmalukko tai joku muu tukos jossain päin järjestelmää tai termostaatin jumittuminen. vaikuttais siltä että painetta pääsee kertymään liikaa.. oletkos nesteitä milloin vaihtanut tai tehnyt ylipäätään mitään tuonne jäähdytysjärjestelmään? mitenkäs koneen lämmöt?
Comment
-
-
Originally posted by [biohazard] View Postviime kesänä laitoin uuden syylärin ja termostaatin,samalla tietenkin vaihdoin uudet nesteet ja ilmattiin keula ilmaan ja vesiventtiili auki ja kierroksia voiko olla että kannen tiivisteessä on halkeama tai jotain niin se sitä kautta kertää painetta?
Comment
-
-
m10 koneen keittäisestä vois melkein tehä oman topicin tonne FAG-osioon ku tuntuu et on suurimmalle osalle suht mysteeri toi koko vesijärjestelmä.. :thinkVanha viidakon laki "jos etuveto olis parempi ku takaveto ni vormulatki vetäis eestä.. ne on nääs haitekkiä"
E30 325iXA Touring
Lizzy - '82
Jättiprojekti
Comment
-
-
Originally posted by LiLHezz View Postm10 koneen keittäisestä vois melkein tehä oman topicin tonne FAG-osioon ku tuntuu et on suurimmalle osalle suht mysteeri toi koko vesijärjestelmä.. :think
Comment
-
-
ei oo juu. itekki jokusen kerran tapellu ton kans..Vanha viidakon laki "jos etuveto olis parempi ku takaveto ni vormulatki vetäis eestä.. ne on nääs haitekkiä"
E30 325iXA Touring
Lizzy - '82
Jättiprojekti
Comment
-
-
Originally posted by Martti.Kaij View PostOotha kattonu et sulla flekti pyörii....itellä kävi vähä samallai. Mulla oli sillo vaa kosketushäiriö (piuha murtunut)E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
Comment