Originally posted by [biohazard]
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m10b18 lämpenee
Collapse
X
-
Originally posted by [biohazard] View Postjeps.. pitääpä täää tarkistaa ja vaikka porata näin kesäks reikän siihen lautaseen.??
Voithan sä tietty testata sen termarin toimivuuden esim keittämällä sen-->aukeaako vai ei.
Uutta termaria vaan paikoilleen niin toimii niinkuin sen on suunniteltukin toimivan.
Itellä aikanaan lämpöongelmia remontin jälkeen ja syy: lämppärin kennolle menevät letkut väärinpäin ja vesi ei kiertäny, letkut oikeinpäin ja rupes pelittään..sigpic
- Vanha Liitto Powered by M10 -
Comment
-
-
Originally posted by [biohazard] View Postjoo elikkä,tehtiin autoon kansiremppa vaihdettiin ,kannentiiviste,venttiilinvarrenkumit,öljysuodatin ,bensasuodatin,uudet öljyt, ja sitten vielä tekee tämän eli nostattaa lämpöjä ja alavesiletku ajon jälkeen kylmä,testattiin tänään kattilassa niin termari toimii.missä vika??BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Originally posted by [biohazard] View Postno kyllä se minunkin pitäisi toimia ilman mitään kiertovesipumppua kerta se tuollaisena on joskus tehtaalta lähtenytkin tuskin ne viallisena sitä on maailmalle laittanut menemään . flektin saa pysäytettyä tosiaan sormella. auttasko jos hitsaisin sen että se flekti pyörii väkisin??BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Originally posted by [biohazard] View Postmutta edelleen sama vika,sanokaa nyt joku viisaampi jotain.. voiko olla että se termari toimii mutta se alavesletku on vain kylmä tai jotain..olisihan se keittänyt jo jos termari ei toimisi?
Niin et vastannu tuohon että mites vesipumpun kunto?BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Originally posted by Janssoni View PostKaksi vaihtoehtoa:
*vesipumppu susi
*ilmaa järjestelmässä
Mikään muu ei oikeestaan oo edes vaihtoehto, sillä löysä visko toimii tyhjäkäynnillä aivan yhtä hyvin kuin täysin uusi. Kulunut visko ei vaan vastaa niin nopeasti kierrosten nostoon
Comment
-
-
Originally posted by Janssoni View PostKaksi vaihtoehtoa:
Kulunut visko ei vaan vastaa niin nopeasti kierrosten nostoonex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *
Comment
-
-
Mulla oli juuri lämpöjen kanssa ongelmia tämmösen kanssa.
Ei puhaltanut sisälle lämmintä ja nosti hieman lämpöjä, sitten kesken ajon rupesi silloin tällöin puhaltamaan sisään lämmintä ja moottorin lämmöt rupes laskemaan ja sit taas kun lämmön tulo sisään loppui rupes moottori nostaa lämpöjä.
Noh vaihdoin termostaatin, ei mitään apua. Vaihdoin sitten vesipumpun ja lähdin testiajolle ja rupes keittämään ja vaikka kuinka ilmailin niin aina vaan keitti, kunnes huomasin että läppärin ylä letku oli ihan kylmä ja otin sen irti ja siellä ei kiertäny vesi ollenkaan eli vesiventtiili on jumannu kiinni eikä täten saa vesipumpun vaihdon jälkeen ilmattua tota. Jotenka vedin suoraan letkut lämppärin ohi ja sit rupes moottorin lämmöt pelaamaan.
Joten seuraavaksi vaan vesiventtiili tutkintaan että sen saa auki ja sitten saisi sisällekkin lämmintä.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
joo eli vielä tätä samaa vikaa jatkuu. nyt ostin uuden vesipumpun+kaikki vesipuolen härpäkkeet pitäs olla uusia/kunnossa niin miksi meinaa keittää??? ilmattu kunnolla keula ilmassa.. missä vika?? niin ja vielä varmistin ettei lämppärin kenno vit**le niin laitoin putken kennon ohi.voiko olla että siirtopumpussa on jotain häikkää??
vastatkaa kaikki nimittäin toivo menee kohta olen tapellut tuon kanssa kohta vuoden
Comment
-
Comment