Eli imusarjan alla menee ns.putki mink? sis?ll? menee johdot ja putkess tais olla 2 liittimen paikkaa ja l?htik?h?n siit? 2 tai 3 johtonippua miss? on liittimet p??ss?.Startin ja laturin johdot on mulla jo kiinni oikeilla paikoilla.Toivottavasti tuosta nyt joku ymm?rt??.vittu kun oli kuva siit? johto putkesta niin olis helppo laittaa ne oikein oikeisiin paikkoihin.
Oliskos n?m? nyt sitten tyhj?k?yntimoottori + kaasul?pp? + imm mittari?
________ Lovely Wendie99
uhh... hehe...
Nyt kun kaivelee muistin lokeroita, niin eik?s kolmen suuttimen, vedenl?mp?anturien ja just ton ?ljykellon liittimet tule siihe imusarjan alle. Siit? sitten imusarjan v?list? kieppaistaan ne oikaan osoitteeseen. T?m? tosin L-jetiss?
Heh, kolminapainenhan kaasul?pp? tietenkin on
Emm?ti? mit? taas ajattelin
________ Kitchen Measures
Jos on orkkispiuhat ,niin ne ei kauheen väärin yletä paikoilleen... Veikkaan myös : IMM, tyhjäkäyntimoottori ja kaasuläppä.. Sit voi olla viel se aktiivihiilisuodattimeen menevä...
Jos on orkkispiuhat ,niin ne ei kauheen väärin yletä paikoilleen... Veikkaan myös : IMM, tyhjäkäyntimoottori ja kaasuläppä.. Sit voi olla viel se aktiivihiilisuodattimeen menevä...
Nostetaas välillä tätäkin topiccia
Mulla kävi niin, että teetätin amiksella tekniikan vaihdon, mutta eihän ne siellä olleet muuta tehneet, kun vaihtaneet moottorin ja laatikon, eli kaikki johdot oli jätetty irti.
Nyt olen autoon vaihtanut moottorin johtosarjan ja boxin, mutta hiukan arvelluttaa nuo liittimien paikat.
Nykykunnossa auto starttaa hyvin, mutta kipinää ei tule. Startatessa tuntuu hieman bensan hajuakin ilmassa, joten bensaakin pitäisi tuleman.
Mikä on tuo valkea yksittäinen paksuhko johto, joka tulee diagnostiikka pistokkeelle ja minne pitäis toisen pään yhdistyä?
Entä tuo "induktioanturi". Mihin sen liitin tulee ja vaikuttaako se kipinään? Sitten apukuskin puolella lähellä akkua on yksi kaksiosainen liitin irti, johon tulee sininen ja keltainen johto. Mikähän tämä on? Ja sitten tämä kuvassa oleva valkoinen liitin?
Kertokaahan mistä yleensä kannattaa lähteä ongelmaa ratkomaan. Olisi kiva saada auto liikkeelle, kun käyttiksestä alkaa leima loppumaan
Autohan on 325i -87, moottorina m20b25 ja kampiakselin asentotunnistimet on vaihdelaatikossa.
Kyllä siinä tulpanjohdossa on se anturi. Ja mikä johto sinne diagnostiikkapistokkeelle menee? Semmonen valkea ja suht paksu yksi johto vaan.
No sille et vastapalaa kyllä löydä jos sun motronic boksi + johtosarja on vanhempaa mallia. Se vaalea melko suurella todennäköisyydellä kuuluu sille anturille mikä on kampuran värinänvaimennuskiekossa tai mikä se nyt olikin nimeltään ihan koneen etupäässä.
Comment