Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20 B20 liitinten kysymys.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Jarno-
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1140
    • Salo

    #16
    Originally posted by Tomppara80 View Post
    Eli imusarjan alla menee ns.putki mink? sis?ll? menee johdot ja putkess tais olla 2 liittimen paikkaa ja l?htik?h?n siit? 2 tai 3 johtonippua miss? on liittimet p??ss?.Startin ja laturin johdot on mulla jo kiinni oikeilla paikoilla.Toivottavasti tuosta nyt joku ymm?rt??.vittu kun oli kuva siit? johto putkesta niin olis helppo laittaa ne oikein oikeisiin paikkoihin.
    Oliskos n?m? nyt sitten tyhj?k?yntimoottori + kaasul?pp? + imm mittari?
    ________
    Lovely Wendie99
    Last edited by -Jarno-; 10-04-2011, 07:59.

    Comment

    • -Jarno-
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 1140
      • Salo

      #17
      Originally posted by Nipsu View Post
      uhh... hehe...
      Nyt kun kaivelee muistin lokeroita, niin eik?s kolmen suuttimen, vedenl?mp?anturien ja just ton ?ljykellon liittimet tule siihe imusarjan alle. Siit? sitten imusarjan v?list? kieppaistaan ne oikaan osoitteeseen. T?m? tosin L-jetiss?
      Heh, kolminapainenhan kaasul?pp? tietenkin on
      Emm?ti? mit? taas ajattelin
      ________
      Kitchen Measures
      Last edited by -Jarno-; 10-04-2011, 07:59.

      Comment

      • Tomppara80
        Bimmer Rookie
        • Mar 2007
        • 108
        • Oulu

        #18
        Taitaa olla parempi et vien ton jollekkin laitettavaksi.Minkähän vitun takia ne liittimet on semmoisia et ne sopii kaikki keskenään perkele

        Comment

        • ZoMbiE
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2003
          • 2583
          • Lohja, Virkkala

          #19
          Jos on orkkispiuhat ,niin ne ei kauheen väärin yletä paikoilleen... Veikkaan myös : IMM, tyhjäkäyntimoottori ja kaasuläppä.. Sit voi olla viel se aktiivihiilisuodattimeen menevä...

          Comment

          • Tomppara80
            Bimmer Rookie
            • Mar 2007
            • 108
            • Oulu

            #20
            Originally posted by ZoMbiE View Post
            Jos on orkkispiuhat ,niin ne ei kauheen väärin yletä paikoilleen... Veikkaan myös : IMM, tyhjäkäyntimoottori ja kaasuläppä.. Sit voi olla viel se aktiivihiilisuodattimeen menevä...
            pitää huomenna alkaa katteeleen ne paikoilleeen.

            Comment

            • lurkki3
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2004
              • 657
              • ylivieska

              #21
              kyllähän ne on senverran nippanappa tehty et ku vähä kattoo ni saa oikeisiin paikkoihin.ei ne kaikki takavaloille asti yllä
              E60 525d -05 m-sport 300hv/700nm
              Bagged e32
              Ex E61 525d m-sport -06
              Ex e39 530d touring By Aj Tech 365hv/650nm
              Lukuisia muita bmw merkin viritelmiä

              Comment

              • Kimmo_M
                Bimmer Fanatic
                • Apr 2003
                • 508
                • Suomi

                #22
                Nostetaas välillä tätäkin topiccia
                Mulla kävi niin, että teetätin amiksella tekniikan vaihdon, mutta eihän ne siellä olleet muuta tehneet, kun vaihtaneet moottorin ja laatikon, eli kaikki johdot oli jätetty irti.
                Nyt olen autoon vaihtanut moottorin johtosarjan ja boxin, mutta hiukan arvelluttaa nuo liittimien paikat.
                Nykykunnossa auto starttaa hyvin, mutta kipinää ei tule. Startatessa tuntuu hieman bensan hajuakin ilmassa, joten bensaakin pitäisi tuleman.
                Mikä on tuo valkea yksittäinen paksuhko johto, joka tulee diagnostiikka pistokkeelle ja minne pitäis toisen pään yhdistyä?
                Entä tuo "induktioanturi". Mihin sen liitin tulee ja vaikuttaako se kipinään? Sitten apukuskin puolella lähellä akkua on yksi kaksiosainen liitin irti, johon tulee sininen ja keltainen johto. Mikähän tämä on? Ja sitten tämä kuvassa oleva valkoinen liitin?
                Kertokaahan mistä yleensä kannattaa lähteä ongelmaa ratkomaan. Olisi kiva saada auto liikkeelle, kun käyttiksestä alkaa leima loppumaan

                Autohan on 325i -87, moottorina m20b25 ja kampiakselin asentotunnistimet on vaihdelaatikossa.
                Last edited by Kimmo_M; 29-03-2009, 23:02.

                Comment

                • Kimmo_M
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2003
                  • 508
                  • Suomi

                  #23
                  Osaisko joku vastata vai oliko liian epäselvät kysymykset?

                  Comment

                  • -Jarno-
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 1140
                    • Salo

                    #24
                    Oisko laatikkoon menevien piuhojen liittimet ristissä?
                    Tota kuvassa olevaa liitintä en kyl oo ennen nähny

                    Comment

                    • Kimmo_M
                      Bimmer Fanatic
                      • Apr 2003
                      • 508
                      • Suomi

                      #25
                      Autossahan on lisävarusteita ainakin iso obc ja vakionopeudensäädin, eli olisiko tuo sitten joku lisävarusteen johto?

                      Comment

                      • -Jarno-
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2004
                        • 1140
                        • Salo

                        #26
                        Saattaa olla, vakionopeudensäätimen piuhoja ainakin on realoemin mukaan akun lähistöllä ja imm:n vierellä.

                        Edit: jos sulla on laatikossa anturit niin ei sulla pitäis olla koko induktioanturia? Se tuli vasta uudempaan motronicciin.

                        Comment

                        • Kimmo_M
                          Bimmer Fanatic
                          • Apr 2003
                          • 508
                          • Suomi

                          #27
                          Originally posted by -Jarno- View Post
                          Saattaa olla, vakionopeudensäätimen piuhoja ainakin on realoemin mukaan akun lähistöllä ja imm:n vierellä.

                          Edit: jos sulla on laatikossa anturit niin ei sulla pitäis olla koko induktioanturia? Se tuli vasta uudempaan motronicciin.
                          Kyllä siinä tulpanjohdossa on se anturi. Ja mikä johto sinne diagnostiikkapistokkeelle menee? Semmonen valkea ja suht paksu yksi johto vaan.

                          Comment

                          • -Jarno-
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2004
                            • 1140
                            • Salo

                            #28
                            Originally posted by Kimmo_M View Post
                            Kyllä siinä tulpanjohdossa on se anturi. Ja mikä johto sinne diagnostiikkapistokkeelle menee? Semmonen valkea ja suht paksu yksi johto vaan.
                            No sille et vastapalaa kyllä löydä jos sun motronic boksi + johtosarja on vanhempaa mallia. Se vaalea melko suurella todennäköisyydellä kuuluu sille anturille mikä on kampuran värinänvaimennuskiekossa tai mikä se nyt olikin nimeltään ihan koneen etupäässä.

                            Comment

                            • ZoMbiE
                              Bimmer Enthusiast
                              • Nov 2003
                              • 2583
                              • Lohja, Virkkala

                              #29
                              Originally posted by Kimmo_M View Post
                              Kyllä siinä tulpanjohdossa on se anturi. Ja mikä johto sinne diagnostiikkapistokkeelle menee? Semmonen valkea ja suht paksu yksi johto vaan.
                              Nyt taidat tarkoittaa tuota jolta kiekkamittari saa signaalin? Se on ainaki tulpanjohdossa kiinni.

                              Comment

                              • Kimmo_M
                                Bimmer Fanatic
                                • Apr 2003
                                • 508
                                • Suomi

                                #30
                                Originally posted by ZoMbiE View Post
                                Nyt taidat tarkoittaa tuota jolta kiekkamittari saa signaalin? Se on ainaki tulpanjohdossa kiinni.
                                Mihin se kuuluu kytkeä?
                                Last edited by Kimmo_M; 29-03-2009, 23:02.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎