noni.. kone kasassa.. mutta jako sekasin.. ampu putkeen niin ku perkele, koitin sitte hakee jakoo takas kohdalleen.. ei apua meni niin paljo pieleen ettei kone pyöri ku ottaa venttiili mäntään.. eli MISTÄ LÖYDÄN AJOTUSMERKIT?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M30B34 keinuvipu ongelma
Collapse
X
-
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by Tepijr View PostOisko yleisin syy liian iso välys ja kenkiminen...
Ja ne on alumiinisia et se kertoo jo jotain kestävyydestä....:think-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postnoni.. kone kasassa.. mutta jako sekasin.. ampu putkeen niin ku perkele, koitin sitte hakee jakoo takas kohdalleen.. ei apua meni niin paljo pieleen ettei kone pyöri ku ottaa venttiili mäntään.. eli MISTÄ LÖYDÄN AJOTUSMERKIT?
Ohjeet TEKNIIKKA/ONGELMAT osioon kirjoittamiselle: Kokeile ensin haulla löytyykö kysymykseesi vastausta, monia asioita on käsitelty jo aiemminkin.
Comment
-
-
olihan ne siellä lohkossa kyllä mutta oli niin hienos paikas etten meinannu löytää ja sentin paskakerros ei helpottanu yhtään.. kampuran päässä oli aivan olematon merkki minkä löysin sattumalta ja nokkapyörästä en löytäny ollenkaan vaan jouduin nokkien asennoista päätteleen.. no nyt kone käy mutta nokat rallattaa pirusti.. kun säädin foorumilta löytyneellä ohjeella 0.30 kaikkiin tappeihin kertokaa ny että pitääkö se paikkansa vai säädänkö jollain toisella arvolla uusiks?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Tulee kallista silppua ku on ajotukset päin peetäKirjastostahan saa manuaalia lainaan jos ei sitä satu olemaan. Itelle pitäs tehhä sama operaatio, mut uus nokka tulee saksasta reipan viikon päästä..
Taitaa toi 200tuhatta olla kriittinen vaihe millon pitää tehhä koneremppa ja alustaremppa :think
Vaparien virittäminen on säälittävää
350hp/480Nm@0,666bar
xxxhp/670Nm@1,6bar
- Mystinen.Fi -
-ISO maailma välillä pelottaa Connection-
Comment
-
-
Originally posted by Mystinen View PostTulee kallista silppua ku on ajotukset päin peetäKirjastostahan saa manuaalia lainaan jos ei sitä satu olemaan. Itelle pitäs tehhä sama operaatio, mut uus nokka tulee saksasta reipan viikon päästä..
Taitaa toi 200tuhatta olla kriittinen vaihe millon pitää tehhä koneremppa ja alustaremppa :think
Ja multa voi ostaa 5-satkuun Haynesin tai Alfamerin oppaan tai molemmat 30e:llä
peto2, no jos rallattaa 0,30 säädöillä niin astetta kireemmälle, 0,25 ja jos rallattaa vieläkin niin varmaan on jo nostajat/nokka nähneet parhaat aikansa. 0,20 on jo melko tiukka ehjille kamoille, 0,15 on helvetin tiukka.
Joka (bmw)motissa mistä oon venat säätäny (muista kun en ole edes) niin miltei joka kerta on joutunut pistämään 0,05 kireemmälle. Uusilla osilla ei ole koskaan tullut kasattua niin en osaa sanoa päteekö silloin 100% nuo ohjearvot.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
ok, kiitoksia paljon.. nyt varmaan saa koneiston hiljasemmaks.. missä lämpötilassa ne pitäis säätää kun tästäkin on tullu ristiriitasta tietoo.. kaveri puhuu että käyntilämpösenä ja toinen että kylmänä?.. keinuissa on kyllä näkyvää kulumaa.. täytyis varmaan kesälomalla ottaa projektiks ja vaihtaa loputkin nokissa ei kynnellä koittaessa ollu ku sen verran kulumaa että sen just huomas..F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postok, kiitoksia paljon.. nyt varmaan saa koneiston hiljasemmaks.. missä lämpötilassa ne pitäis säätää kun tästäkin on tullu ristiriitasta tietoo.. kaveri puhuu että käyntilämpösenä ja toinen että kylmänä?...
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostVenttiilit säädetään aina moottorin ollessa KYLMÄ. Muita vaihtoehtoja ei ole, piste.
Ja tuommoiselta nokka näyttää siinä vaiheessa kun sillä voi heittää kuikkaa:
Comment
-
-
Originally posted by Leka View PostAmen.
Ja tuommoiselta nokka näyttää siinä vaiheessa kun sillä voi heittää kuikkaa:-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
joo ei ne noin pahat ollu.. mutta tosiaan.. säädin välyksen 0.25:teen ja hiljeni huomattavasti mutta rapisi edelleen vähän ja aattelin että ei tuo häiritse. ajoin jotain 100km tommosta pätkä ajoo 15-30km pätkiä ja koko ajan tuntu että koneisto hiljenee.. tänään kun tulin kotiin nii koneisto oli hiljentyny täysin elikkä nyt käy kuin uusi.. onko tämmönen normaalia että "osat asettuu paikoilleen pienellä ajolla" vai mistä johtuu?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment