Mistä voisi johtua kun M50B25 moottorinen BMW ampuu kerran putkeen, vaihtaessa pienemmälle vaihteelle? (esim. 3 -> 2 ja sitten kuuluu poks) Ja tekee sitä ainoastaan lämpöisenä.. Ja paikallaan kaasuteltaessa putputtaa, nostettaessa kaasua.. Mutta ainoastaan kuumalla koneella..
Tähän mennessä tarkastettu ja vaihdettu lambda, sytytystulpat, ilmansuodatin, bensansuodatin, venttiilikannentiiviste (tulpat ei ui öljyssä - enää), sytytyspuolien maadoituspinnat puhdistettu, kaikki sytytyspuolat vaihdettu aikaisemmin, imuvuodot tarkastettu niin hyvin kuin mahdollista, kaasuläppä puhdistettu, kaasuläpän asentoanturi mitattu yleismittarilla - toimii, mutta ei naksahda :think ..
Veikatkaa mahdollisia vikoja, vai onko kyseessä vain "ominaisuus"?
Auttakaa tyttöä hädässä ...
Tähän mennessä tarkastettu ja vaihdettu lambda, sytytystulpat, ilmansuodatin, bensansuodatin, venttiilikannentiiviste (tulpat ei ui öljyssä - enää), sytytyspuolien maadoituspinnat puhdistettu, kaikki sytytyspuolat vaihdettu aikaisemmin, imuvuodot tarkastettu niin hyvin kuin mahdollista, kaasuläppä puhdistettu, kaasuläpän asentoanturi mitattu yleismittarilla - toimii, mutta ei naksahda :think ..
Veikatkaa mahdollisia vikoja, vai onko kyseessä vain "ominaisuus"?
Auttakaa tyttöä hädässä ...
Comment