Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50B25 ampuu putkeen moottorijarrutuksessa..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Oce*
    Newbiemmer
    • Aug 2007
    • 6
    • Vaasa

    M50B25 ampuu putkeen moottorijarrutuksessa..

    Mistä voisi johtua kun M50B25 moottorinen BMW ampuu kerran putkeen, vaihtaessa pienemmälle vaihteelle? (esim. 3 -> 2 ja sitten kuuluu poks) Ja tekee sitä ainoastaan lämpöisenä.. Ja paikallaan kaasuteltaessa putputtaa, nostettaessa kaasua.. Mutta ainoastaan kuumalla koneella..

    Tähän mennessä tarkastettu ja vaihdettu lambda, sytytystulpat, ilmansuodatin, bensansuodatin, venttiilikannentiiviste (tulpat ei ui öljyssä - enää), sytytyspuolien maadoituspinnat puhdistettu, kaikki sytytyspuolat vaihdettu aikaisemmin, imuvuodot tarkastettu niin hyvin kuin mahdollista, kaasuläppä puhdistettu, kaasuläpän asentoanturi mitattu yleismittarilla - toimii, mutta ei naksahda :think ..

    Veikatkaa mahdollisia vikoja, vai onko kyseessä vain "ominaisuus"?

    Auttakaa tyttöä hädässä ...
  • hekemon
    Bimmer Rookie
    • Feb 2006
    • 96

    #2
    Onko lastua? Vakio putkisto?
    I hope u touch this car only whit your eyes.

    Comment

    • Oce*
      Newbiemmer
      • Aug 2007
      • 6
      • Vaasa

      #3
      Lastua ei vielä ole. Ja vakioputkisto on, ei ehkä enää parhaassa terässään mutta reikiä ei pitäisi olla..

      Tarkennan tuohon ekaan viestiin vielä; Aina vaihdettaessa pienemmälle ei poksahda, eli poksahtelu on satunnaista ..

      Comment

      • Spetke
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 3447
        • Janakkala

        #4
        Ilmamassamittari tullut tiensä päähän --> Seokset laihalla.
        ei ole ensimmäinen / ainoa tapaus
        ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

        Comment

        • Oce*
          Newbiemmer
          • Aug 2007
          • 6
          • Vaasa

          #5
          Mutta entäpäs jos sanoisin että se ilmamassamittari on jo mitattu yleismittarilla ja nastojen 5 ja 6 resistanssi on 3-4 ohmia, joka on BMW:n korjausoppaan antamissa rajoissa.. :think

          Voiko se silti olla rikki?

          Comment

          • Spetke
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 3447
            • Janakkala

            #6
            Originally posted by Oce* View Post
            Voiko se silti olla rikki?
            Kyllä voi.
            ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

            Comment

            • pete-
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2005
              • 389
              • Helsinki

              #7
              lainataas topiccia..
              itsellä sama ongelma.
              lastu on kyllä eikä putkistokaan taida olla ihan vakio.
              F31 330d -13
              ex:
              F31 320d -13
              E91 320d -08
              E39 528i -96
              E34 535i -90
              E34 535i -89
              E36 325i -91
              E30 316i -89

              Comment

              • Oce*
                Newbiemmer
                • Aug 2007
                • 6
                • Vaasa

                #8
                Tarkennan vielä tämän verran; Auto siis kiihtyy normaalisti, ei nyi, kulutus normaali, kulutusmittari ei heilu tasakaasulla, tehot tuntuvat olevan tallella, eikä tyhjäkäynti seilaa..

                Lisään vielä; vapaavirtafiltteriä ei ole..

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎