Elikkä tuossa makoilisi ylimääräisenä M20B25:n yllämainitut laitteet ja mietinkin onko mitään hyötyä laittaa niitä M20B20:en vastaavien rojujen tilalle. Onko tuloksena vain toimimaton laite ja kasvanut polttoaineen kulutus vai sopiiko tuo imari edes tuohon kanteen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20B25:n imari, ruiskut, MAF ja ECU M20B20:een
Collapse
X
-
Samaa olen ma miettinyt, mulla on tossa kokonainen m20b25 mylly missä alakerrassa laakerivika, että olisko noista hyötyä, vai kasvanut bensankulutus ja hävinnyt alavääntö..
PS. Ton koneen saa hakee pois nurkista maleksimasta polkuhinnalla..Last edited by Peltsii; 29-08-2007, 16:27.DUCATI 1098 RACING EVO
-
-
Ootko kakskasiin niittä laittamassa? En usko että on kauheasti kumpaakaan, siis hyötyä eikä haittaa. Toinen asia sit että jos sul on toi B20 l-jetillä ni eipä taida oikeen heittämällä mennä?Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostOotko kakskasiin niittä laittamassa? En usko että on kauheasti kumpaakaan, siis hyötyä eikä haittaa. Toinen asia sit että jos sul on toi B20 l-jetillä ni eipä taida oikeen heittämällä mennä?The BMW E28 automobile platform was the basis for the 1981 through 1987 BMW 5-Series automobiles.
Comment
-
-
Originally posted by ice0018 View PostMistäköhän tuon saisi helposti selville onko l-jetillä? Vm. 87 on tuo pata.. Jep, kakskasiin menee.
ja edittiä: Imusarja sopii kanteen heittämällä, ja kaasuläpän tienoilla olevia alipaineletkuhässäköitä joutuu pikkasen muuttamaan, mutta jos on l- (99% varmuudella on) ni toi motronicin ecu jne on mahoton sovittaa sinne jossei sit vaiha koko ruiskuu motronicciin, ja siinä taas tulee vastaan tuo virranjakaja jne. Omasta mielestä kaikinpuolin turha operaatio.Last edited by Supra^; 28-08-2007, 22:43.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by SledgeHammer82 View PostMutta MAF-anturi/mittari on Mass Air Flow meter, jollaista ei m20-moottoreista löydy... Ilmamääränmittaus sitten eri mittareilla..
MAF=Mass Air Flow sensor ---> mittaa ilman massan.
AFM=Air Flow Meter --->ilmamäärämittari, eli mittaa ilman määrän.
Tee siitä 2.3 litranen vaihtamalla kampiakseli ja männät, ja löysää pikkasen ilmamäärämittarin jousta. Ei ehkä helpoin, mutta halvin +20-30hp konversio.
Tai hanki samalla matalapuristeiset 2.3 männät multa ja fööni kylkeen
[OT]Peltsii laitoin sulle privaa alakerrasta[/OT]Last edited by Supra^; 29-08-2007, 10:23.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
Comment