No onneksi noilta onnistuu paremmin kuin Alpinalta, Hartgelta ja AC Schnizeriltä aikanaan tuo M20:n virittely. Turhaan ne laitto sinne e30:n nokalle M30 koneen, kun vastaavat tehot saadaan suomalaisilla konsteilla irti M20:sta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Endurance autojen m20b25 tehot
Collapse
X
-
Originally posted by pmvNo onneksi noilta onnistuu paremmin kuin Alpinalta, Hartgelta ja AC Schnizeriltä aikanaan tuo M20:n virittely. Turhaan ne laitto sinne e30:n nokalle M30 koneen, kun vastaavat tehot saadaan suomalaisilla konsteilla irti M20:sta.
Vertaat semmoseen käyttötarkotukseen tehtyä konetta että kestää kisan ehkä kaksi, semmosta minkä pitäs kestää +300tkm- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Itselleni on tulossa 325 ESa ja jotain näistä olemassa olevista olen kuullut/ottanut selvää. Uskon että Eaglen kone on laillinen, uskon myös että sitä on mitattu lukema jota he ilmoittavat. Sitä taas en usko että tuo lukema on oikea, varmaankin se mitä SE penkki on kertonut. Muistettavahan on myös se, että Eagle keskeyttää paljon kisoja konevikoihin, eli tehoilla on kääntöpuolensa, rasitus kasvaa. Tiedän pari muuta joista on mitattu n. 210hp tehoja, jotka ovat varmaankin ihan oikeita, näissä 2,5litrainen kone.
Miten iso reikä muuten on vakio tiivisteessä oleva reikä? Siis kuinka paljon isompaa mäntää voin käyttää ilman että tarvitsen siirtyä vakiotiivisteestä pois?Marko
http://www.uniball.fi/
BMW E30 S54B32 SS
Fiat 131 Abarth g.4 historic
http://www.131abarth.com/
http://www.facebook.com/pages/2-Team...65543543540581
https://www.youtube.com/user/131rally?feature=guide
Comment
-
-
Siis tehostahan tässä ei ole epäilystä, vaan ilmoitetusta väännöstä. Sitä kun ei voi loihtia koneesta siirtämällä vääntöhuippua korkeammille kierroksille. Oikeastaan ainoa mikä estää IMO ottamasta tasapainotetusta 2.7 koneesta 250bhp+ voisi olla ne vähän onnettoman tuntuiset keinuvivut, kun sen koneen pitäisi sitten kiertää. Keinuthan noissa M20:sissa ensimmäisenä tuntuvat pettävän.
- JjP
Comment
-
-
Sama mittausongelmahan siinäkin on. Tuosta kun vähennätte -10% tehoa sekä vääntöä niin eiköhän ole lähempänä todellista.Marko
http://www.uniball.fi/
BMW E30 S54B32 SS
Fiat 131 Abarth g.4 historic
http://www.131abarth.com/
http://www.facebook.com/pages/2-Team...65543543540581
https://www.youtube.com/user/131rally?feature=guide
Comment
-
-
Originally posted by jpaasoSe on kyllä totta, pointti oli vain että teholukema ei ole mahdoton, mutta vääntölukema vaikuttaa siltä.
- JjPTurbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Niinpä niin. Yritinkin painottaa juurikin tuota, että kun kukaan ei todellisuudessa tiedä mitään tehdystä mittauksesta, niin spekuloida voi aivan loputtomasti. Meilläpäin on muutamakin penkki, yhdessä käydään jos halutaan kunnon lukemat, toisessa jos halutaan tietää oikeat tehot. :lol: Lisäksi tuosta tehohäviön mittaamisesta, sen varaan en kyllä paljoa laskisi. Lisäksi tuohon renkaalta mittaukseen vaikuttaa mm. ripustusten ja jousituksen toiminta yms. Kunnon takaripustus ja jousitus antaa pienemmän teholukeman renkaalla, kun sama tekniikka huonolla ripustuksella saa suuremman. No, kumpi niistä poistuu paremmin viivalta, sekö jossa on enemmän tehoa renkaalla, vai se jossa on vähemmän? Jos halutaan silkkaa faktaa, pitää kone viedä irrallaan jarruun. Eikä silloinkaan mihinkään jokkismiesten penkkiin vaan ihan oikeaan :wink: Mutta lieneekö semmosia luotettavia kovinkaan montaa? Sundströmin Mazdan konetta penkittivät joskus silloisen Muurala Motorsin penkissä. Miten lie tilanne nyt?Marko
http://www.uniball.fi/
BMW E30 S54B32 SS
Fiat 131 Abarth g.4 historic
http://www.131abarth.com/
http://www.facebook.com/pages/2-Team...65543543540581
https://www.youtube.com/user/131rally?feature=guide
Comment
-
-
Originally posted by jpaasoSiis tehostahan tässä ei ole epäilystä, vaan ilmoitetusta väännöstä. Sitä kun ei voi loihtia koneesta siirtämällä vääntöhuippua korkeammille kierroksille. Oikeastaan ainoa mikä estää IMO ottamasta tasapainotetusta 2.7 koneesta 250bhp+ voisi olla ne vähän onnettoman tuntuiset keinuvivut, kun sen koneen pitäisi sitten kiertää. Keinuthan noissa M20:sissa ensimmäisenä tuntuvat pettävän.
- JjP
Comment
-
-
Originally posted by SanteriOriginally posted by jpaasoSiis tehostahan tässä ei ole epäilystä, vaan ilmoitetusta väännöstä. Sitä kun ei voi loihtia koneesta siirtämällä vääntöhuippua korkeammille kierroksille. Oikeastaan ainoa mikä estää IMO ottamasta tasapainotetusta 2.7 koneesta 250bhp+ voisi olla ne vähän onnettoman tuntuiset keinuvivut, kun sen koneen pitäisi sitten kiertää. Keinuthan noissa M20:sissa ensimmäisenä tuntuvat pettävän.
- JjP“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Originally posted by jpaasoKeinuthan noissa M20:sissa ensimmäisenä tuntuvat pettävän.
- JjP
Mutta samaanaikaan on ylistetty m10 keinuja.
Mutta ellen nyt ole väärin käsittänyt m10,m20 ja m30 koneissa on täysin samallaiset keinuvivut- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Originally posted by L.HOriginally posted by SanteriOriginally posted by jpaasoSiis tehostahan tässä ei ole epäilystä, vaan ilmoitetusta väännöstä. Sitä kun ei voi loihtia koneesta siirtämällä vääntöhuippua korkeammille kierroksille. Oikeastaan ainoa mikä estää IMO ottamasta tasapainotetusta 2.7 koneesta 250bhp+ voisi olla ne vähän onnettoman tuntuiset keinuvivut, kun sen koneen pitäisi sitten kiertää. Keinuthan noissa M20:sissa ensimmäisenä tuntuvat pettävän.
- JjP
Comment
-
Comment